Alla inlägg den 30 september 2007

Av S - 30 september 2007 22:14

Jag och mitt onda huvud tar nu en ipren och säger gonatt.


En oldie får ni oxå såhär på söndagkväll.

Jag före utgång när jag fyllde 22.


 

Av S - 30 september 2007 21:39

Kom hem från Emily för en stund sen, har jue varit där o luktat på ljus! Beställde 2 nya sorter och ljuslyktor, fick även ljusen som vi beställde på Södra sist. :D Gott fika vare oxå. Jag ska ha en egen sån där visning i slutet på oktober, så då måste alla komma såklart. Ska se med Marina sen efter ett bra datum. [:

Jag och Veronica rullade bort på  till ica oxå för att handla lite innan hon skjutsade hem mig, så nu har jag ätit en macka och ska snart borsta tänderna. Imorrn äre jue jobb igen. 

Vart tar helgerna vägen!?  

Av S - 30 september 2007 17:10

Nu kommer Veronica snart och hämtar mig, vi ska jue till Emily, jag ska nog shoppa lite mera ljus och kanske nån lykta. Mys!

Blev latmiddag idag, en billys från macken, jag är en trött människa, det märks att det är söndag.

Av S - 30 september 2007 13:16

Ja, shit vad trött jag är. Klev upp för typ en timme sen efter en timmes snoozande, men jag känner mig inte utvilad för fem öre. Så jag tror jag ska lägga mig å vila lite till om en stund. Nåt att äta först bara. [:

Av S - 30 september 2007 03:54

Fredde och Jessica kom och hämtade upp mig i eftermiddags, vi åkte på kvantum och handlade mat och sådär. Sen åkte vi hem till dem å umgicks, eller, Fredde spelade på datorn, jag å Jessica lagade mat och spelade Mario Party. [; Jag köpte även en Ben & Jerry glass på kvantum, har jue aldrig testat det och man hör jue om dem lite nu och då. För mig var det dock inge speciellt, tog jag kanske fel smak?

Vid 21.30 så skjutsade Fredde ner mig på jobbet, jag slapp åka buss, versta snellt. Jag hann inte med Veronica å Kalles fest och inte heller Stefans fest, lite tråkigt. /: Men men, man tjänar jue lite pengar istället för å göra av med dem. Var typ dött som vanligt första timmen, men sen kom det lite folk iallafall.  Var skönt att få sitta uppe hela kvällen oxå, det är lite långtråkigt att stå nere. Kvart över 3 så vare slut på jackor, det var såå skönt, gick jue ner sista kvarten då vi hade slagit ut kassan. Sen fick jag gå hem. [:

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova några timmar. Imorrn äre ljusparty borta hos Emily! :D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards