Alla inlägg under oktober 2007

Av S - 24 oktober 2007 20:39

Precis kommit hem från jobbet, vi har haft möte nu ikväll, grejjat mappar till barnen, pratat inför våra samtal och sådära. Jag har även lagat en gardinstång med tygtejp. Mkt fint. ;D


Ska man seriöst boka in vänner 3 år i förtid nu för tiden?

Vad faen gör ni hela tiden?  


Imorrn äre torsdag, sista "barndagen" för veckan, för på fredag har vi planeringsdag å ska sitta å prata å grejja hela dan. 

Visst låter det skoj!? 

Av S - 24 oktober 2007 08:23

Bloggen funkade inte alls igår, jag som ville blogga. ]:


Sitter å äter lite frukost nu, sen ska jag dra på mig kläder för att åka

på jobbet. För att sedan komma hem typ 20.30 ikväll. >_<

Me dont like möten!! 

Av S - 23 oktober 2007 14:51

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull
Solen går upp, så oskuldsfull
Lyser på oss för kärlekens skull.

Av S - 23 oktober 2007 14:30

Hoppas bloggen funkar som den ska snart!!


Idag öppnade jag, skönt å sluta tidigt, men inte skönt att det är svart ute när jag kommer till jobbet. Haft grupp idag, skönt det, har det den här veckan, och nästa vecka. [: Vi har målat, och som ni ser lite längre ner så ser jag ut som barnen, när DEM målat. Synd att min rosa fina målarrock inte kom med riktigt på bilden. ;P

Var med syster och hämtade Jacob å Leija på dagis o skola förut oxå, skitungarna mina. Så goa så, nästa helg Emma har dem så ska jag åka upp till Härnta å hälsa på dem. 

Haha, på Leijas dagis har dem satt upp massa olika flaggor, hon visade Sverigeflaggan och sa att det var hennes. :P

Nu ska jag ta och fundera på dagens middag.


 

Av S - 22 oktober 2007 20:31

Blev köttsoppa idag till middag oxå, var över från igår så.

Har spelat lite, tror jag förlorade min röda plupp, iaf nästan.

Sen strejkade min hjärna när jag å Mille skulle scripta. ]:

Därför tar jag nu min bok å går till sängen.



Jag ska förresten sluta röka. Inte nu. Men snart. Kan E så kan jag. 

Av S - 22 oktober 2007 17:13

Imorse när jag skulle blogga så funkade inte sidan såklart, verkar vara på g att fixas nu iaf., bra skit. [:
Emma kom å hämtade mig typ kvart över 7, sen drog vi ut på jobbet, dagen har gått fort faktiskt, planering på förmiddagen, sen rullade allt på.

Imorrn öppnar jag, sen får jag åka med Emma hem eftersom hon slutar då typ, jäkla nice med syrran där nu så man får åka lite bil. [;

Sen har jag däremot stängning både onsdag å torsdag plus avdelningsmöte på onsdag, sen planeringsdag på fredag. Hoppas veckan går fort. [: 

Av S - 21 oktober 2007 21:13

Jag orkade tvätta 2 maskiner, härligt det, och alla sängkläder blev hann torka utom ett påslakan, helt sjukt. Har dem trimmat vårt torkskåp?!

Såg lite på Parlamentet förut oxå, tills jag var tvungen å springa ner, handdukar och det i sista maskinen hängde jag här upp, jag orkar inte springa ner någe mer ikväll. :P

Nu ska jag gå och lägga mig, blir lite läsning.

Ska skicka ett sms till syster oxå om att hon inte ska försova sig imorrn, ska jue åka med henne. [;

Jag har förresten haft Lugna Favoriter igång hela dan nästan, bra skit faktiskt. [:

Gonatt! 

Av S - 21 oktober 2007 19:15

Man kan jue fråga sig varför jag skrev att jag, lillasyster och Johannes hade en myspysfredag när det faktiskt var lördag igår.

Attans, hade varit skönt om det fortfarande varit lördag. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards