Direktlänk till inlägg 13 november 2007

~Pappa!~

Av S - 13 november 2007 21:36

Sådär ja, nu har jag och systrarna varit hos pappa och firat fars dag lite i efterskott eftersom jag och Emma inte kunde åka dit i söndags.

Vi köpte med oss och gjorde en tårta där (eftersom jag inte kunde hitta igen mitt bakpulver förut idag) osså köpte vi med oss lotter, typ 21 styckna. ;D

Han vann 25:-, att han inte vann mer på så många lotter gjorde mig lite besviken, men pappa blev glad iaf. [:

Han har även fått veta att han har 4 tumörer! ]: Lite jobbigt är det att inte veta vad det är, om det är godartade eller om det är onda jävlar. Hoppas han får tid på sjukhuset snart så det kan fixas! Lite mer jobbigt är att när vi var där ute så ringde en faster från Finland och berättade att hon har bröstcancer. Vad är det med det här släktet? Ska det aldrig få vara bra? >_<


Emma tycker bättre om kaffebryggare.. ;D


Är den inte vacker? [:




Nu ska jag hoppa i säng, för imorrn ska jag jobba igen. [:  


Ursäkta mitt språk, men har dagens visdomsord:

 "Ibland så måste man knulla när man duschar!"

 
 
Ingen bild

alex

14 november 2007 09:10

Men fy! Jag hoppas verkligen att det inte är några elka typer han råkat ut för :( Usch- Stackars!

 
stina

stina

19 november 2007 14:14

nu har han fått tid för att komma in på sjukhuset iallafall fast inte förrän i mitten på december=/

http://stinapassi.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards