Alla inlägg den 8 december 2007

Av S - 8 december 2007 23:54

Sitter här efter en helt meningslös lördagskväll.

Ska alldels strax gå ner på jobbet och säga hej, hade tänkt köpa nå gott på macken sen också, men så kom jag på att klockan typ var 00, och då stänger jue dom. ]: 

Ajja, kanske finns en chokladbit eller två på jobbet. [; 

Av S - 8 december 2007 15:47

Alltså, jag sitter här och har tråkigt. ]:

Folk jobbar, pluggar, spelar match pch gör annat. Vad gör jag?

Sitter hemma och tråkar och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Det har inte ringts om nåt jobb ikväll, så nu vill jag hitta på nåt, genast!

Min hjärna jobbar på en idé med pizza, skitprat och kanske en film..

Någon som känner sig manad att ta sig an mig denna lördagskväll? [: 

Av S - 8 december 2007 14:19

När jag droppade mitt lilla huvud på kudden inatt låg jag där i ca 45 minuter och kände mig inte ett dugg trött. När jag då får sms av en "pratglad" vän så dröjjer det inte mer än 2-3 mess så somnar jag med mobilen i handen och ett halvskrivet sms. Hade jag vetat att det var så enkelt så hade jag satt igång och sms-terrat någon redan efter 5-10 sömnlösa minutrar. Att vissa saker kan vara så enkla.


Idag är det lördag, en sån där ledig dag för mig. Skulle det blitt jobb ikväll så tror jag att telefonen redan hade plingat till, och den har varit tyst hela dagen. Så vad ska man nu hitta på till kvällen? Någon som har ett bra tips till min hittills helt göralösa lördag?  

Av S - 8 december 2007 03:43

Precis hemkommen från jobbet, åkte till Anna förut vid 22, jag trodde jag skulle missa sista delen på Idolfinalen, men den hann vi jue se hos Anna innan vi gick och jobba! :D

Har jobbat nere med Kina hela kvällen, var kul att se henne, hon har inte jobbat på aplänge. Jag fick även höra att jag var snygg, men det får man jue alltid när herr U är på fyllen.


U: Fan va du är snygg Sara.

S: Du säger det?

U: Hur kan du va det som?

S: Ja jag är född sån.

U: Aa du vet.. jag är lite fyllekåt.

S: Aja, så det är nu man ska hålla sig undan?


Roligt det är med fulla människor ibland, dock inte alla, synd det.


Det kom även en kille fram och frågade varför jag inte hör av mig nåt.

Jag såg ut som en frågetecken, och då blev jag plötsligt dryg bara för att jag jobbade där? Jag har för övrigt ingen aning om vem killen är. :P


Nu ska jag hoppa i säng så man inte är helt död imorrn.

Idag hoppas jag faktiskt på att jag får jobba ikväll också. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards