Alla inlägg den 9 december 2007

Av S - 9 december 2007 23:27

Alltså, jag fattar inte. Nu är jag sådär äckligt förkyld. Igen! Andra gången på typ en månad! Förstår inte min kropp att jag förlorar en massa pengar på att vara hemma och sjuk!? ]:

Blir hemma från jobbet imorrn. Kul att jag var hemma innan helgen eftersom jag kräktes i torsdags, och nu ska jag vara hemma för en snorig jävla näsa.

Vart är rättvisan i denna värld?


Har varit i Härnösand på kalas idag, Mia fyllde jue år. Massa paketöppnande, tårtätning och ballongblåsning. Ja, inte för mig då. Jag är jue rädd för ballonger. Men min kära familj skulle se vem som fick upp ballongen mest på ett blås. Tror det var Stina eller Erica som vann.


Nu ska jag nanna kudden. Klockan står ställd på 6.15 så jag kan ringa jobbet så fort vi öppnar. /:



Av S - 9 december 2007 13:31

Jag ser lite sol lysa på huset här på baksidan, men det ser tyvärr ut att vara ytterst lite. ]:

Jag sitter här med mitt "morgon"-thé och ska snart borsta tänderna, broder kommer snart och hämtar upp för först en sväng till Birsta och sedan vidare mot Härnösand för att fira lilla Mia som fyller 7 idag. Undra vad man ska köpa för present? [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards