Alla inlägg den 11 december 2007

Av S - 11 december 2007 22:49

Emma kom och hämtade upp mig förut, så hämtade vi upp Jacob och Leija. Sen när vi hämtade upp "mormor" så skulle Stina gå till bussen eftersom inte alla fick plats i bilen så fick hon sällskap av Jacob. Leija blev lite avis så jag lovade henne att åka ut till Birsta med henne i helgen om det går bra för Mackan. [:

Hos Magnus och Erica fick vi fika och tårta, jättegott! Sen kom pappa och vi skrattade åt alla roliga historier. Märks ibland att pappa är finsk. Han skulle säga att han pratade med doktorns sekreterare idag på sjukhuset, det blev att han pratade med hans sekretär.  [;

Vi spelade även lite gh 3 innan vi åkte, första låten var inge rolig för den kunde jag inte alls, andra låten vann jag mot Stina. Det var jue den gamla JC-låten. :D

Sen har jag ätit middag och myst på med mig själv och nu ska jag slå på Ensam Hemma..


Av S - 11 december 2007 13:32

Jag känner mig lite bättre idag, bestämde med jobbet att jag ska vara hemma imorrn också och sen jobba på torsdag. Annars skulle jag höra av mig imorrn. Men det kan väl knappast gå från dåligt till bättre, till dåligt igen?

Nu ska jag borsta tänderna, sen ska jag åka en sväng till broder som fyller år idag. Tårta!!

Förresten så var det jue inte i söndags som Mia fyllde år, utan igår, men vi firade henne i söndags. [;

Nu ska ja snyta ut ett kilo innan jag åker.

Puss å kram! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards