Alla inlägg den 13 december 2007

Av S - 13 december 2007 23:11

Har legat och kollat på Ensam Hemma 2 nu, det blev aldrig av igår, och shit vad jag tycker om dem filmerna! :D

Ska alldes strax hoppa isäng eftersom det är jobb imorrn, sen imorrnkväll lutar det åt att det blir utgång med Thesa. Ska bli skoj och skaka lite rumpa. [;

Gnatt1 

Av S - 13 december 2007 18:47

Efterlysningen jag gjorde igår lyckades!

(eller så var det helt enkelt så att jag gjorde ett sista försök med eniro som funkade) Fick iallafall ett sms sent igårkväll som borde vara från fröken på bilden. Jag saknar henne liksom. För några år sedan var det vi mot världen. (ja, asså.. alla 3)


Lucia på jobbet idag, det gick finfint. Alla barnen var så fina så och det var mysigt med fika inne efter luciandet ute på gården. Jättefint med alla ljust och marshaller. [:

Jag fick skjuts med Tommi och hans familj in till staden, gick på hemköp en sväng och skulle sedan gå hem. Men, träffade på syster min på bron efter hemköp, hon skulle bort och kika på lilleman som skulle lussa borta på St Olof. Så jag följde med och kikade på det. 2 lussande på en dag, inte illa. [;


Nu ska jag slå på en film!


ps. Imorrn äre fredag! Och.. jag är FRISK! Mycket viktigt. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards