Alla inlägg den 18 december 2007

Av S - 18 december 2007 22:34

Kvällen har varit trevlig, A fick oss alla att skratta gott.

När vi kom dit blev vi utplacerade för att vi inte skulle sätta oss med bara dom vi känner, det blev bra. Hamnade breve "morfar" och han hade mkt att prata om. [: På våra "placeringslappar" fanns det såna där kort på insidan.. typ man ska göra saker helt oväntat och sen spela dum. På mitt kort stod det nåt i stil med:


Blås upp kinderna som ballonger, när någon sedan påpekar det, gör då tvärtom, sug in kinderna istället. Utan att skratta!


Alla som känner mig vet att det var helt lönlöst att ens försöka med tanke på hur lätt jag har att hålla mig för skratt. ;D 

Vi fick god julmat iallafall, sen fick vi alla ett paket  "utlottat", jag och Malin fick likadant med duschcreme och nån blomma. Så imorrn ska vi lukta bogg hon och jag och komma med ett stort leénde på jullunchen eftersom den hette  "Happy Time". Gud jag är så trött nu så jag vet inte vad jag håller på med riktigt. ]: 

Iallafall så blev det lite norsk karaoke också, det var jag och Malin hejjare på, vårat lag vann. ;D Sen blev det paket igen eftersom vi hade med oss allihopa, då blev det en ljuslykta för mig. Ska sätta upp den på väggen när tillfälle ges.

Nu blire banne mig sängen! 

Av S - 18 december 2007 15:17

Tröttheten bara ramlade över mig nu när jag kom hem, eller nu och nu.. för drygt en timme sedan. Jobbet har gått fint, trots att jag kände mig trött redan imorse så skakade jag nog av mig det under morgonen för sedan var det full fart tills jag skulle hemåt.

Ska iväg på "fest" med jobbet ikväll, Malin visste inte om hon skulle dit eftersom hon inte mådde nå bra, så jag tar det säkra före det osäkra och liftar med Tommi ut istället. [:

Nu ska jag alltså stoppa lite fika i magen bara (ska vara hungrig på apt:n tydligen), slänga mig i duschen, hitta kläder och slå in klappen till bytet.

Tur att det är 4 timmar nästan tills vi ska vara där. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards