Alla inlägg under december 2007

Av S - 23 december 2007 11:43

Goddagens!

Sitter här och mår som man förtjänar efter en redig grisfylla igår..

Började kvällen hos Thesa med nån cider, sen vandrade vi ner till Anna för hon ville ha sällskap innan hon började jobba. Så då satt vi där och drack lite cider, osså kom Malin dit. Blev en sväng på Daltons och Skepparn innan vi slutade på Olearys igår. Hade skoj hela kvällen tills det blev dags för hemgång, då blev det lite småkaos och jag blev arg. ]: Men men, det blev som det blev.

Fick även sovsällskap inatt, det är aldrig fel det. [;

Nu ska jag alldeles snart gå ner på stan och träffa lillasyster och sen gå till Anna och fika innan jag ska åka mot Härnösand. [:

Hejpa! 

Av S - 22 december 2007 17:29

Nu har jag och syrran flängt runt lite överallt!

Vi började med en snabbsväng på stan, sen åkte vi bort till Kuben och lämnade en liten klapp(present) till Jessica och Fredrik, hoppas den är rolig. [;

Sen blev det Bydalen för bolaget och sista inköpet till julmaten, skönt att Inger hade skrivit en lista och delat ut vad alla ska köpa. [:

Birsta blev nästa stopp för Maxi, Ikea och en snabbis på Birsta City. Jag träffade på apor där, 2 stycken för att vara exakt. [; Först när jag gick in på DT (snor din förkortning T) så träffade jag ingen mindre än T, hon visade en fin sak. När hon hade gått så gick det väl en halv minut så kom nästa apa in, henne var det nästan ett halvår sedan jag träffade! Synd att inte alla 3 var där samtidigt. [;

Nu har vi precis varit och köpt en gran, den var suuuuperfin!! Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig så klar jag kan innan syrran kommer och hämtar mig för att skjutsa mig till Thesa.

Ikväll ses vi i dimman hörrni!  

Av S - 22 december 2007 12:48

Jag måste säga att jag kände mig rätt duktig idag då jag vaknade och klev upp före alarmet idag! Hade ställt klockan på 12, men vaknade redan halv 12 och klev upp, peppad som bara den för ikväll är jag även. :D

Har precis borstat gaddarna, syrran kommer snart och hämtar upp mig för en sväng på stan och en sväng i birsta, då blir jag nog klar med sista klapparna. [:

Har för övrigt ingen aning om vad jag ska köpa till Anna, man tycker att man ska veta vad man ska köpa till sin bästa vän, men jag har verkligen ingen koll!

Får se om jag hittar nå skojjsigt idag, det måste jag jue eftersom vi ska byta imorrn tror det var sagt. Måste ringa Thesa också och höra om jag ska handla bolaget åt henne eller om hennes mor gjort det. [:

So long! 

Av S - 22 december 2007 04:11

Ja, så skulle man kunna säga om kvällens avslutande. [;


Gick bra att jobba ikväll, efter mcd och sovandes hos Anna så kändes det som att jag hade feber, kände mig helt sne. /: Men så kom Jannice in på Olles osså fick jag en Ibumetin, det gjorde susen!! Efter den så var jag precis som vanligt, coolt. [: Första timmen gick segt eftersom jag var seg, men sen rullade det på bra. Kom hem för typ en halvtimme sen och ska knoppa nu, för imorrn kommer min efterlängtade utgång!! Ska höra med Thesa imorrn om vi ska gå ner till Madde och förfesta med dom, fick inbjudan dit idag. [:


Nu är jag även ledig ända tills på tisdag, för då blev det jobb för mig. Börjar 19 och jobbar väl till 4 då skulle jag tippa på. Fint klirr.


Nattinatt! 

Av S - 21 december 2007 15:54

Jaaa!! Nu har jag jobbat klart för i år ute i Essvik, nu är jag ledig i typ 2 veckor nästan, hur skönt som helst! Vi hade även lite barn idag, så jag fick gå tidigare, fick skjuts av M till bussen så jag hann hem en hel timme tidigare. [:

Sprang på bolaget när jag kom in till staden så att det är klart för imorrn och om jag ska ut på juldan, det vet man jue aldrig. Ikväll tänkte jag sova och vila inför imorrn, men tji fick jag, jag ska jobba. Så, ska lägga mig och vila en timme nu tänkte jag, för sen ska jag nog ner på stan och träffa Anna. [:


Förresten, anledningen till att jag är trött är nog för att mina trevliga grannar hade aktiviteter för fulla muggar för sig när jag gick och la mig, och dom var INTE tysta av sig. ;P 

Av S - 21 december 2007 05:58

Fredag, äntligen!

Ska dra mig iväg snart mot årets sista jobbadag, det låter lite knäppt att säga så, men så är det iallafall. [; Nästa gång jobbar jag 4/1-08! ;D

Bussen går inte förräns om en halvtimme, jag är nästan klar eftersom jag inte snoozade en enda gång idag, kan det bero på att jag ville upp å iväg så att jag kommer hem snabbare? [;

Vilket fall som helst så ska jag borsta tänderna nu.

Ha en bra dag alla! 

Av S - 20 december 2007 19:29

Idag har jag fått paket på jobbet, 2 stycken, det är mina kära arbetskamrater som älskar mig så mycket så dom måste ge mig paket. [;

Jag fick ett ljus av A, jääättefint lila med glitter på, det kommer säkerligen att användas! Av B så fick vi varsin snögubbe av choklad, men, än så länge får den agera prydnad. [:


Pratade med mamma igår, hon hade köpt en gran till mig, så imorrn ska ja träffa syrran så att jag kan få den och klä den med mina söta kulor och tomtar. Får se om det blir en birstasväng imorrn också, eller om det blir stan imorrn och birsta på lördag. Lördag lördag, har suttit med Thesa i andra sidan luren nästan en timme nu och bara längtat till lördag! Vi ska skaka rumpa och dricka sprit, en riktigt j-kla utgång! :P


Nu ska mina små fötter få kila ner till tvättis snart, det är såå roligt... 

Av S - 20 december 2007 10:21

Lugn dag på jobbet idag, endast 8 (snart 9) barn av 17 möjliga, så dom andra är ute och tittar i skogen medans jag dukat, bäddat och nu tänkte jag tömma våran digitalkamera på datorn. Alltså gör jag helt fel i att blogga nu! ;D

Imorrn äre fredag, och vad kommer efter fredag? JO, LÖRDAG!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards