Alla inlägg den 1 januari 2008

Av S - 1 januari 2008 23:50

Jag brukar jue oftast (när jag inte glömmer bort det) gratta vänner coh de flesta jag känner här på bloggen.

Idag vare jue faktiskt dags att gratta lille Otis som fyllt 1 år idag! (tur att jag hälsade grattis med pappa J i nyårshälsningen inatt) [:


Nu ska jag ta och slänga mig i sängen och se på en film, imorrn ska jag njuta av sista lediga dan innan jobbet börjar igen. Tur man börjar lätt med 2 dagar innan det är helg igen. [; 

Av S - 1 januari 2008 17:50

http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=696379


Ja, undra vars vi hamnar någonstans.  

Av S - 1 januari 2008 13:17

Nu så, nu ska jag försöka få ner en liten historia om gårdagen. [:


Fredrik kom och hämtade upp mig runt 18, då var redan Myrström hämtad och vi styrde mot Anna och Björne. När vi kom upp till F´s mamma så hjälptes några av oss åt med maten så att den skulle bli klar. Lina och Andreas kom upp efter ett tag också, och Jessica och Danne var jue redan där. Anna fixade fördrink och Lina förrätt som intogs efter lite singstar och prat i soffan. Sen blev det mer sång och varmrätt som bestod av oxfilé, potatisgratäng, sallad, rödvinssås och bröd (även beasås som smakade bränt). [; Mera sång och skratt efter det, min röst är nog inte riiktigt som den ska vara idag, men de vare värt. Osså ställdes det naturligtvis fram massa snask. [;


Strax före 00 så bestämde vi att vi skippade teven iår och räknade ner ute istället, vi klurade på hur vi skulle göra med tiden medans en del av oss försökte komma fram till F Ur. Vi ringde och ringde.. 10 sekunder innan klockan skulle slå 00 så kom jag fram. Snacka om tajming. [; Så vi skålade, önskade nytt år och sköt raketer innan det var dags att sjunga för Andreas som jue fyllde 25 efter tolvslaget. [:


När alla (pojkarna) kollat klart på alla raketer så blev det tårta och paketöppning, Andreas såg ut som ett glatt litet barn när han såg vad han hade fått (ett spel till sitt wii) av gänget där. Sen när vi skulle ta tårta så.. ja, ni ser själva lite längre ner vad jag lyckades med. :P God var den iallafall. Efter tårta och allt så blev det slappandes i soffan framför filmen som gick på teve, A och L gick hem. Anna ringde taxi till oss så vi också kunde åka hemåt, jag tror den rullade fram strax efter 02. Trodde det skulle världens väntetid, men det var det verkligen inte. [:


Här kommer lite bilder från gårdagen, sen ska jag gå och handla nå gott på hemmis. [:

Av S - 1 januari 2008 02:23

Så var detta nyår över.

Precis hemkommen från kvällens festligheter, ska lägga huvét på det sköna mjuka nu. Om kvällen får ni se och höra om några timmar. [: 

Skapa flashcards