Direktlänk till inlägg 2 januari 2008

~Mitt 2007~

Av S - 2 januari 2008 13:12

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Det gjorde jag säkert, kan inte komma på nåt speciellt bara. [:

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Eftersom jag brukar vara så dålig på att hålla dom, så har jag slutat med nyårslöften. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jupps

4. Dog någon som stod dig nära?

Farmor och min farbror.

5. Vilka länder besökte du?

Finland, Norge och Danmark 

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Den här frågan har vi inte tid med. 

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

14 juli, min syster blev fru!

8. Vad var din största framgång 2007?

Att jag blev kvar på jobbet? Började med ett halvår, snart är det 1 och ½ år. 

9. Största misstaget?

Jag klantar mig sällan.. [;
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag har varit förkyld typ hela hösten och vintern. 

11. Bästa köpet?

Allt rosa? [; 

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Läs svaret på tidigare fråga 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner gör mig alltid glad. [:  

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

Do you know (ping ping song), Dunka mig gul och blå ocg Giftig kommer garanterat att göra det iallafall.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag är nästan alltid glad.   

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Njutit avden ledighet man haft.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Sparat pengar och rest. 

18. Hur tillbringade du julen?

Med familjen hos Emma och Johan i Härnösand. 

19.Vart du kär i år?

Intresserad kanske, men ine kär.  

20.Hur många one night stands?

Thats my secret!

21. Favoritprogram på TV?

Greys såklart! 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Det tror jag inte.. 

23. Bästa boken du läste i år?

Läckberg-böckerna och Det ska bli ett sant nöje att döda dig (eller varen nu heter) [; 

24. Största musikaliska upptäckten?

Huh? Idol?

25. Något du önskade dig och fick?

Bättre sent än aldrig, en rosa digitalkamera! 

26. Något du önskade dig men inte fick?

Svar på hur det blir med mitt jobb

27. Årets bästa film?

Hm, jag har blivit dålig på det där med film..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Firade med familjen utom pappa som var hos farfar, med vännerna firade jag nån dag innan.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Allt det där med jobb och sånt såklart.. om det vore klart.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Kan man svara "som vanligt" här? 

31. Vad fick dig att må bra?

Familjen och vännerna ofc! 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen aning, förmodligen ingen.

33. Vem saknade du?

Beror väl på hur man ser på det, man saknar vänner man inte umgås med längre, och man saknar dom man verkligen inte kan träffa mer. 

34. De bästa nya människorna du träffade?

Hms.. Candell-släktet, trevligt folk det, Thesa är en partypingla man inte kan mäta sig med, vem mer kan det vara?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards