Alla inlägg den 3 januari 2008

Av S - 3 januari 2008 21:18

Jag gick och gick och gick.. till slut kom jag fram, det var en bit att gå till Skottsund kan jag säga, men det gick jue iallafall. [:

Jobbade där fram till 13 idag, sen åkte jag bort till Essvik och packade och sådär med A och A-K, det var jue en del om man säger så. Sen var vi nere på "nya" stället och fixade lite, A-K fixade in vikarier imorrn så att vi kan vara där och grejja imorrn också. Shit vad lite vatten kan ställa till med. 

Vi har jue som tidigare skrivet fått massa vatten inne på jobbet, nån läcka har det visst varit, så vi får inte vara där på minst 2 månader. Så nu har vi fått lokaler nere på Bröderna Edstrand eller vad det nu heter, inte världens bästa, men vad ska man göra?

Första dan rullade jue på bra iallafall, och imorrn jobbar jag kortdag, sen ska vi ut till pappa allihopa och äta middag. [:

Nu ska jag natta, upp tidigt imorrn.


Av S - 3 januari 2008 07:13

Neej, det är jue torsdag!

Skönt att starta upp mjukt efter semestern, så imorrn äre helg igen. [;

Jag och storasyrran pratade om att hälsa på pappa imorrn om han inte jobbar, så vi kan jue hoppas på att han är ledig. [: 

Nu ska jag borsta tänderna innan jag ska till bussen, sen ska jag ut och vandra i Kvissle och leta efter mitt jobb. ;D 

Skapa flashcards