Alla inlägg den 9 januari 2008

Av S - 9 januari 2008 22:22

Jobbade till stängning idag, sen tog jag bussen in till staden och träffade på Anna på ica, vi handlade mat och gick sen hem till henne och lagade den. Blev kyckling med brie och mozarella, osså potatisgratäng till det. Gottit. [:

Sen slappade vi till Grammisgalan, jag ska inte ens säga vad jag tycker om skiten nu för tiden, så konstiga artister med, trodde det var Sveriges elit som skulle vara med liksom. Schysst att Micke och dom fick pris för barnskivan iaf, jag är tjenis med en kändis! ;P (har haft hans son på dagis)

Nu kom jag precis hem, Anna vandrade på jobbet som jag slapp idag för att jag börjar så tidigt imorrn, får se hure blir till helgen, lördag skulle ja vilja vara ledig, men får se om jag tackar nej om det frågas.

Nu ska jag hoppa ner i sängen, imorrn äre torsdag. Redan!? :D 

Av S - 9 januari 2008 08:23

Morrn morrn.

Idag har jag sovmorgon, min buss går inte förrän 8.40, så jag har nästan 10 minuter tillgodo. [:

Har drömt konstiga drömmar inatt, inte läskiga eller sådär, bara konstiga. Vart kommer allt ifrån!?!

Just för tillfället så kan jag inte klaga på att min telefon inte ringer, den går varm av föräldrar och chefen. Jag är poppis. ;D

Nu ska jag nog göra nåt så vettigt som att packa väskan. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards