Alla inlägg den 12 januari 2008

Av S - 12 januari 2008 17:08

Nu kom jag på varför jag och Diana var ute igår.

Det var jue en månad kvar tills jag fyller år.

Och sånt måste jue firas, eller hur Veronica? [; 

Av S - 12 januari 2008 16:42

Var på staden en sväng förut, först var vi inne på Lindex, sen idiotförklarade vi personalen där och gick därifrån. Mot Ch. Det blev varsin sallad för mig, Anna och Angelica, Marcus drack bara kaffe. Efter det skicka jag ett mess till chiiifen, jag fick inget svar och han har inte ringt, då är jag nog ledig ikväll iaf. Så snart ska jag hoppa in i duschen, välja kläder, sminka mig och sådär, sen runt 18.30-19 så kommer Hellmano och hämtar upp mig när han hämtat broder.

Han är nog på g mot en karatefylla broder, lät som det när han räknade upp spriten. ;P

Aja, nu ska jag vila en kvart, sen göra mig klar.

Puss hej. 

Av S - 12 januari 2008 12:36

Goddau!

Idag är det lördag med stort F, Festlördag! Tror jag iallafall, eventuellt så måste jag jobba ikväll, sa att det var okej om det verkligen krisar, så man kan jue hoppas på att det inte gör det. [:

Blev utgång med Diana igår, vi har ingen stil, bestämmer att vi ska gå ner på stan och äta, och på varsitt håll planerar vi i huvét en utgång. Typ.

Vi gick ner på BK och tog varsin burgare, sen hade vi barhäng med Madde en skvätt, blev övertalade till en god shot. Efter det så gick vi hem till Diana och drack världens äckligaste grogg! Fifan! En öl och en shot blev det även där.

Runt halv 12 så styrde vi benen ner mot krogen igen, skulle börja en snabbis på Olearys men blev kvar där ett tag innan vi gick över och hejjade på BK och drack en jävla god drink! Ja, och så rullade kvällen på tills klockan blev 3 typ, eller.. 4 var jag väl hemma tror jag.

Idag är jag lite seg, men det går nog över efter mitt vattenglas och sedan en fika på staden, hoppas jag iallafall. 

Nu ska jag messa chiiifen och höra om jag ska jobba ikväll eller om  jag kan gå på bolaget.



*Jag kramas bara med folk ibland för att jag är ute efter brickan.

*Jag och Di skyller inte på varann för att vi går ut, vi skyller helt enkelt på Rabi.

*"Ja, passa på å drick ikväll, för imorrn fåru jobba!"

*Hångla gärna med en kille för att någon ska tro att ni faktiskt känner varann, trots att ni inte alls gör det.  

*"Du ska följa med mig hem!!"


Ha en bra dag. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards