Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

~Ärligt stulen av Jempa~

Av S - 19 januari 2008 15:49

Vilken svordom använder du mest? Svär typ aldrig nu för tiden, tror det kommit med att jag jobbar på förskola, men annars brukar det kunna bli "Jävla skit" när jag spelar tv-spel. [; 

Äger du en iPod? Nopes, jag har bara en mp3, fonka bra.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  Beror på vilken dag det är eftersom jag jobbar efter schema, så allt från 04.50 till 07.45 

Hur många resväskor äger du? 2 stycken, fast en är egentligen inte min, men den har stått hemma hos mig sedan jag var på Kos -02. 

Använder du flip-flops?  Jupps

Var köper du dina matvaror ifrån?  Det blir oftast Hemköp faktiskt.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  Beror på vilket humör jag är på.

Vilken var den senast filmen du såg? Hm.. kollar typ aldrig på film, men.. säkert Dirty Dancing 2, den åker oftast på när jag har tråkigt.  

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?  Med en vän.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då? Eget boende

Har någon någonsin kallat dig lat? Garanterat

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?  Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Vet inte riktigt, nån blandskiva från i somras då vi hade den ute under kubbspel och förfest.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?  Oj.. ingen aning faktiskt, men mycket Timbaland och Britney Spears spelas hemma nu iaf. 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hm.. det är nog bara jag som går omkring med hemlisar. [; 

Vad åt du till middag senast?  Hm.. kycklingwok tror jag.

Använder du huvtröjor? Jupps

Kan du vissla?  Klart

Vem var det som senast ringde dig?  Malin

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Virvelvinden får det bli då eftersom det är typ den enda jag åker. [: 

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?  Säkert nån som gör det.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 060

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja gud ja, kan jag göra än idag. [:

Hur många syskon har du? 3

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ingen aning om hur stor det är, det är väl typ 3(2,5) olika hus med 3 våningar i varje? 

Är du blyg inför det motsatta könet? Inte ofta jag är blyg.

Vilken film kan du alla replikerna till? Dirty Dancing är jag nog ganska haj på. ;D

Äger du några band t-shirts? Har nog nån gammal bsb-tröja, osså en Petter-huvtröja

När flög du senast? Augusti -05

Hur många stolar står runt ditt köksbord?  4

Läser du för skojs skull? Vadå för skojs skull? Läser böcker. :P

Pratar du några andra språk?  Engelska, liiite tyska och mindre finska.

Diskar du din egen disk?  Jao, ingen annan som gör det åt mig. ]:

Har du gråtit offentligt? Jupps

Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär

Försöker du alltid att lära dig nya saker? Ja

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?  Hm, aa, det är väl fint. [:

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?  Jag harhaft en tatuering i planerna länge, men det har inte blivit av än. /:

Kan du kasta macka? Jupps

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej

Vad har du med dig in på bion? Såna där goda chips!  

Vem var din favoritlärare och varför? Hm.. jag minns inte då, men såhär i efterhand så var min so-lärare (klassföreståndare) super. Då var han säkert bara jobbig. :P

Har du dejtat någon av en annan religion? Nope

Vad har du för väder? Tråkigt väder, ingen snö. ]:

Gillar du att flyga? Aa! [:

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Oj.. omtänksam kanske, jag har faktiskt ingen aning. 

När sov du senast på golvet? Säkert i somras, brukar bli så varmt i min lägenhet på sommarn, så jag brukar gå ner och lägga mig på köksgolvet. :P

Vilken är din favoritdrink? Stefans misstag lätt!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag brukar försöka att alltid sova 8, men det går väl med 6-7 också. 

Är dina dagar fullbokade och stressade? Njäe, under veckorna brukar jag mest vara hemma och inte göra nåt efter jobbet. (förutom på onsdagar) [:

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Var väl mer att mobilen pep till ständigt typ.

Vilken är din favoritfrukt? Apelsin!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25, om typ 3 veckor.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Heh, näe.. man kanske borde?

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?  Beror på vad jag ska skriva.

Tror du på liv på andra planeter? Nåt liv finns det säkert, myror kanske?

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Man kommer överrens med en del, med en del inte, sen om det är kille eller tjej har väl inget med saken å göra?

Vad var det senaste du åt? QP! [:

Gillar du senap? Nopes, äckligt!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag tror inte det faktiskt.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej

Tycker du om att krama folk? Såklart [:

Skulle du säga att du är trendig?  Näe, det tror jag väl inte.

Äger du en digitalkamera? Yes! En rosa!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland.

Vad är du allergisk mot? Förmodligen räkor och kanske nötter.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Inte ett dugg.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Magnus, det skulle bli Magnus om det var en pojke för både mig och min syster, tur det kom en Magnus till slut. [:

 
 
jempa

jempa

19 januari 2008 23:27

de e lugnt de ;)

http://jempa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Skapa flashcards