Alla inlägg den 20 januari 2008

Av S - 20 januari 2008 19:57

Jag fick lite bilder skickade till mig nyss av Helen, sen vi var i fjällen förra året, såå mysigt att kolla på dom. Och snart är man där igen, detta år med ett lite större gäng, gud så jag längtar nu! Bara 6 veckor kvar typ, om jag inte räknat helt galet såklart. 

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på Singing Bee och efter det börjar Bröllopsfixarn, alltså blire gonatt nu. [: 

Av S - 20 januari 2008 18:25
Av S - 20 januari 2008 17:54

Hej hej hallå.


Det blev en prommis med lillasyster bort till mamma förut, efter en sväng på stan. När vi kom dit så var broder och Erica där också, och Johannes förstås. Jag drog ihop guacamole och en ostdip när vi kom, sen var det bara att sätta sig ner och mumsa i sig tacos. Till efterrätt blev marrängsviss och skitprat och lite smått fjällsplanering, eller, prat om det iallafall. Stina och Johannes kom fram till att dom också tänker följa med, mysigt. [: Kom hem för sisådär en halvtimme sen, passade på att åka med bror när han skjutsade hem Erica innan han skulle på jobbet, skönt det, det var inte såå varmt ute när vi gick förut.



Av S - 20 januari 2008 11:03

Goddagens!

Igår var nog den första lördagen på väldigt länge som jag gick och la mig när det fortfarande var just lördag, före 00 alltså. Slog på teven och såg en bit på SNL och sen somnade jag till CSI. Vaknade dock vid 4 inatt av att jag hade världens mardröm. ]: Låg vaken en stund och kunde inte somna om, funderade ett tag på att ge upp, men slog igång teven istället, och med den på så gick det bra att somna om. [:

Så det blev typ 10 timmars sömn för mig inatt, nästan iallafall, klev upp för typ en timme sedan. När jag klev ner för trappen såg jag att solen skiner för fullt där ute, så jag tror nästan att jag ska ta en prommis bort till mamma. Får se när jag kommer ut hur det ser ut på backen, äre isigt så blire nog buss iaf.

Ha en bra söndag alla. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards