Alla inlägg den 24 januari 2008

Av S - 24 januari 2008 21:02

Har inte hunnit med så mycket mera vettigt sen sist, eller hunnit och hunnit, inte orkar. [;

Har diskat upp allt iallafall, skönt att få undan det, tills imorrn då det kommer nytt. Plockat av lite här på skrivbordet har jag också gjort, jag borde få pris för allt skit jag samlar på mig.

Blev lite surr med mami förut också, sen blev det en apelsin och Kustbevakarna.

Nu blire en dusch, sen teve innan det är sovadags. [: 

Av S - 24 januari 2008 14:49

Imorrn blir det jobb, halsen gör fortfarande ont, men det känns inte lika tjockt längre.

Har precis varit nere på hemmis och handlat lite och slängt ihop en sallad här hemma, det blir mumma det. Skönt var det med lite frisk luft också, och det var inte alltför kallt.

Blir nog en liten utgång imorgon med Erica, hon kan jue inte gå ut själv och inte heller sitta hemma när broder är på firmafest. Så då ställer man jue upp. [:

Sen får vi se på lördag, upptäckte tidigare att båda festerna tydligen är på lördag!? Jag som var helt säker på att M´s fest var imorgon, men så verkar det inte vara. Får se hur jag gör med den saken.

Nu ska jag äta lite av min sallad, och spela lite, det var längesen. [: 

Av S - 24 januari 2008 10:39

Det är ungefär så det känns i halsen, som att det skulle vara ett öppet skrapsår, för det gör såå ont. Sitter här med mina bafucin och ska göra iordning lite te, tror jag ska jobba imorrn faktiskt, jag får trycka i mig massa bafucin, för jag känner mig så elak om jag är hemma och någon annan får stänga på en fredag när dom egentligen inte ska det. /:

Imorrn är det fredag också, födelsedagsparty och sådär, igen, jag får se om jag går, har jue så fruktansvärt ont i halsen, jag får se. Sen på lördag är jag bjuden på tjejfest också hos D, låter mysigt, men även där får jag se. Jag tänker inte gå på båda iallafall, ett som är säkert med den här helgen.

Imorrn äre lön också, härliga tider, för jag är nästan pank, så det ska bli skönt med lite påfyllning på kontot.

Nu ska jag gå igenom lite räkningar som tyvärr ska betalas i vanlig ordning.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards