Alla inlägg den 27 januari 2008

Av S - 27 januari 2008 13:08

Vem vill ut i solen och gå? Eller, solen såg ut att titta bort nu, men ut och gå vill jag iallafall!

Drog iväg och var med Jessica igår, spelade lite kort med hennes mamma och Sofia innan dom gick hem, så spelade vi lite wii istället. [:

När Fredrik kom hem så blev det typ pizza på en gång, det var guld värt just då, och gott. Efter maten så slappade jag och J framför teven under varsin filt, osså kollade vi på Harry Potter. 

Strax före 21.30 så kom lillebror och Erica och hämtade mig, svängde förbi hemma hos mig så jag fick byta om, och dom kikade på bilderna sen i fredags, sen skjutsade dom mig på jobbet.

På jobbet slet jag typ arslet av mig igår, det var mindre skoj, även fast jag hade en beundrare hela kvällen. ;D Kent var lite rolig och tyckte jag skulle se det som ett träningspass, och det håller jag verkligen med om! :P

Runt halv 4 skickades vi hem av Kent, som tyckte jag jobbat jättebra eftersom jag slet själv i garderoben hela kvällen. ^-^ 


Vaknade runt halv 11 men låg kvar i sängen och myste på ett tag, sen fick jag nog av hamrandet och borrandet i lägenheten under mig, så jag klev upp. Ska se om nån vill umgås med mig idag, kanske en fika på stan. Nån som känner sig sugen?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards