Alla inlägg under januari 2008

Av S - 24 januari 2008 10:39

Det är ungefär så det känns i halsen, som att det skulle vara ett öppet skrapsår, för det gör såå ont. Sitter här med mina bafucin och ska göra iordning lite te, tror jag ska jobba imorrn faktiskt, jag får trycka i mig massa bafucin, för jag känner mig så elak om jag är hemma och någon annan får stänga på en fredag när dom egentligen inte ska det. /:

Imorrn är det fredag också, födelsedagsparty och sådär, igen, jag får se om jag går, har jue så fruktansvärt ont i halsen, jag får se. Sen på lördag är jag bjuden på tjejfest också hos D, låter mysigt, men även där får jag se. Jag tänker inte gå på båda iallafall, ett som är säkert med den här helgen.

Imorrn äre lön också, härliga tider, för jag är nästan pank, så det ska bli skönt med lite påfyllning på kontot.

Nu ska jag gå igenom lite räkningar som tyvärr ska betalas i vanlig ordning.  

Av S - 23 januari 2008 21:46

Jag tog och gick på apoteket förut idag, inhandlade bafucin, skönt det.

Träffade Anna, vi handlade med oss lite gott, även kebab, osså gick vi hem till henne och slängde oss i soffan under varsin filt och glodde på några Gilmore-avsnitt. När vi kollat klart på dom så hade klockan blivit mycke, så vi fixade middag innan vi la oss under filten igen och B gick på träning.

Kom precis hem och ska nu gå upp till sängen och fortsätta kolla på Jersey Girl. [:

Av S - 23 januari 2008 08:05

Igårkväll slocknade jag tidigt, jag låg och tänkte kolla på BJ efter Gynning, men missade nog allt man kunde se. Idag när jag vaknade (för en stund sen) så gör halsen ont och tjock som bara den är det, så jag ringde jobbet och sa att jag blir hemma idag. Ska lägga mig och sova en sväng nu igen och hoppas på att jag är piggare sen, så jag kan återgå till jobbet redan imorrn.

Jag blev ruskit glad när jag tittade ut genom fönstret för sisådär 20 minuter sedan och det var, LJUST ute. På riktigt liksom. Det kanske det har varit nån dag nu, men när jag är på jobbet reagerar jag inte på samma sätt, då är det bara liksom. 

Well well, nu hoppar jag i säng igen. ]:


För övrigt så tycker jag det är himla trist att Heath Ledger är död. ]: 

Mina favoriter med honom är 10 orsaker att hata dig och En riddares historia.

Av S - 22 januari 2008 18:20

Halsen är inge rolig idag, den gör ont som sjutton. ]:

Jobbet gick dock bra, slutade jue tidigt så det var skönt, då messade jag syrran och frågade om hon var ledig och i Sundsvall, och det var hon, så det blev en fika med henne på  Charm. Sen gick vi en runda på staden och kikade lite innan vi drog bort till Mackan och fikade kladdkaka, och gosade på trollen förstås. Sen var vi iväg till mamma en snabbis också. [: 

Kom hem för en timme sen och kom på att jag hade tvättstugan bokad idag, men glömt att köpa medel eftersom det tog slut sist, så jag får försöka tvätta på torsdag istället. [:  

Av S - 22 januari 2008 06:15

Åhh, va roligt!! [:

Av S - 21 januari 2008 19:37

Jobbat idag, 7.30-16, och dagen gick fort som bara den. [:

På förmiddan så hade vi planering, och tjejen som är aktuell (som jag fattade det så har hon fått den/tagit den) för andra tjänsten på vår avdelning hälsade på då, hon verkar supergullig, och skönt för mig att få en kompis(hon är bara nåt år äldre än mig). Så nu håller jag tummarna. [:

Efter jobbet gick jag på ica och köpte kiwi och apelsiner, sen blev det hem och laga mat. Nyss läst igenom lite bloggar och ska nu ta en kiwi innan jag ska slänga mig i sängen för att kolla på gala på tv.

Idag säger vi Härliga Måndag istället för Vidriga Måndag. Faktiskt. [:

Av S - 21 januari 2008 06:30

Va roligt det är att vakna och känna rakbladen i halsen, fifaen, jag har ingen lust att bli sjuk igen! Just nu känner jag bara för att lägga mig i sängen igen och sova typ hela dan, inte för att jag är trött, men för att jag har så jäkla ont i halsen. ]:

Vi får se hur dagen artar sig, ska iallafall ta och borsta tänderna nu så att det är klart tills jag ska till bussen. 

Av S - 20 januari 2008 19:57

Jag fick lite bilder skickade till mig nyss av Helen, sen vi var i fjällen förra året, såå mysigt att kolla på dom. Och snart är man där igen, detta år med ett lite större gäng, gud så jag längtar nu! Bara 6 veckor kvar typ, om jag inte räknat helt galet såklart. 

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på Singing Bee och efter det börjar Bröllopsfixarn, alltså blire gonatt nu. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards