Alla inlägg den 3 februari 2008

Av S - 3 februari 2008 17:48

Sådär ja, nu var man hemkommen från big boy och innebandy, så nu ska jag ta tag i bloggningen om helgen. [:


Fredag:


Kvällen var jue planerad att ligga hemma och glo på tv och ta det lugnt, så blev det jue inte riktigt. Bosan ringde och ville hitta på nåt, spela gh, sjunga och sedan gå ut och kika. Men, vi skulle hålla oss nyktra.. Yeah, right!

Jag tog mig en dusch, gjorde mig klar och vandrade sedan bort till Anna, där blev det vindrickning, lyssna på musik, prata skit, shots, gh och singstar. [:

När Mattias ringde strax efter 23 för att höra om vi skulle åka med i taxin ner till stan så skippade vi det för att spela lite mer, klockan var nog närmare 00.30 när vi kom ner till stan. Då vandrade vi på Olearys och blevkvar där resten av kvällen, träffade på Thesa och Malin, osså kom Erica och Anko dit.

För min del blev det efterfest med en halv cider, toast och sen somnade jag innan filmen ens börjat som vi skulle kika på. :P Tydligen så hade jag snarkat också. /:



Lördag:


Var hemma nån gång runt 13.30, efter promenad hem, träffa lillasyster på stan och sedan vandrade jag på bolaget, kände mig dock inte peppad för fest. :P

Kom hem, gick och la mig för att vila, men det funkade inte riktigt så bra med en mobil som ringde och pep hela tiden, men en liten stund fick jag väl ligga iallafall. Pappa ringde även om en lägenhet som han hade sett som han tyckte jag skulle kika på, så det ska jag nog göra. [:

Strax före 16 sms:ades det om att hämtning skulle ske strax efter 16.30, så då var det bara att hoppa in i duschen och fräscha till sig igen. Efter duschen kom peppningen tillbaka som tur var. :D

Emily och Linus kom och hämtade mig, så åkte vi hem till dom så att Emily också kunde göra sig klar, hon fixade en drink till oss också, lite speciell kanske, inte jätteäcklig, men inte världens godaste heller. Men vad gör man när det inte finns nå virke som passar? :P

Linus pappa kom och hämtade mig och Emily runt 18 och skjutsade upp oss till Linda, där blev det biteline när alla tjejer hade kommit. Yummie!

Sen blev det karaoke, dansade, shots och allt sånt som det blir med 7 tjejer på en förfest. [;

Tror klockan var runt 23.30 när taxin gick ner mot stan, aveny blev det, och såå roligt! Vi dansade som om vi aldrig hade dansat förut och röjde till dom som spelade, Grönis och 2 kompisar till henne dök också upp efter ett tag. Träffade även på min chef på dagis, just snygg "entré" det blev när jag träffade henne. En tjej kom och puttade till mig så hällde cider på chefen. "Tur du redan fått fast jobb" var det nån som sa till mig sen. :P Det var jue faktiskt inte mitt fel. [:

 Nån gång efter 01 så gick jag och Anna ner mot Olearys, träffade en kompis till henne på vägen som vi söp ner. ;D Blev mera sprit och dansning på Olles innan det var dags för stängning där också. Stod och surrade med en kollega ett tag som var sugen på efterfest trots att han hade jobbat, men det slutade med att jag gick istället. Osså fick jag besök av fredagsefterfesten. [; 

Och klockan var jue som skrivet typ 6 när jag kollade på klockan sista gången. Tröttöga idag med andra ord!



Söndag:


Vaknade runt 10-11 men låg kvar i sängen ett bra tag efter det, tills det kändes som att jag skulle orka vara uppe. :P

Bestämde med Anna att vi skulle åka på Big boy och äta, vi och Bella, så det gjorde vi, tog dock med oss maten till sph och åt där eftersom det var smockat med folk. Även att en kille stal våran mat först, så dom fick göra nytt till oss. /:

Satt oss och käka, osså kom Patriks tjej och lilla dotter och satt med oss också, och när vi ätit klart så gick vi och satte oss på läktaren. Fick gosa lite också, såå söt hon är jue, och jag hade roliga snören på tröjan. [:

Matchen var spännande, sånt där kan inte vara bra för mitt hjärta! Sundsvall ledde med 4-3 när matchen nästan var slut, så kommer dom andra fjantarna och gör mål, en sekund innan matchen var slut. Så det blev sudden, då vann dock Sundsvall. [:

Bella var snäll och skjutsade hem mig efter matchen, så nu ska jag ta och slänga mig i sängen och se om det är nåt på teve å glo på.  [:


Måndag imorrn vilket betyder jobb igen, skön måndag är det eftersom vi har planering på förmiddan. Niice. Imorrn är det även en vecka kvar tills jag fyller år. [: 


Av S - 3 februari 2008 13:37

Guud vad trött jag är idag!

Tror jag kollade på klockan sista gången typ 6 imorse.

Tänkte lägga ut lite bilder och sådär, men så ringdes det om Big Boy. Yes! 

Så ni får hålla ut en stund, så kommer det bilder från både fredagen och lördagen lite senare. [:

Tack tjejer för igår, jag hade gryyymt skoj!  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards