Alla inlägg den 6 februari 2008

Av S - 6 februari 2008 21:31

Jobbat stängning idag, hade det som skrivet tidigare mycket lugnt idag, fick även skjuts till bussen med orden "Antar att du vill ha skjuts till bussen om du inte vill slå ihjäl dig" Euhm, nej tack. Så jag tog skjutsen. ^-^

Anna mötte mig på stan, vi gick och handlade lite på hemmis innan vi gick hit och jag började med lite mat, blev kyckling med ris och bea, det var gott. Anna var även sugen på efterrätt, så det inhandlades såklart, vad det blev får ni kika på här nere. ;D

Nu ska jag strax hämta tvätten och slänga mig i sängen, får se om det blir hemma eller inte.

Najty iallafall.  


Hungrig Anna!

Annas efterrätt! 

Av S - 6 februari 2008 13:00

Goddagens!

Sitter på jobbet och bloggar, det var typ längesen som bara den, men vi har jue äntligen fått till internet i nya lokalen nu, efter lite tjat och gnat.


Igår när jag hade duschat och vilat en timme så kom Emily och hämtade upp mig, strax efter halv 8, släppte av nån arbetskompis till henne och sen drog vi på Saigon och köpte mat, det var supergott. Jag blev lite förvånad även att jag faktiskt tyckte att vårrullen var helt okej, jag som inte tycker om det. ;D Kollade på Hundtricket innan vi gick och la oss, när vi hade gjort det så låg vi och kikade på lite filmer sen Emily var liten. Lilla sportspegeln, det var hur roligt som helst.. och Emily, nyhetsprogrammet var också roligt. ;D Låg och surrade lite skit, sen somnade vi nog gott.

Idag var det upp och hoppa bra precis 7.30, gjorde mig klar medans snälla E plockade fram lite frukost åt mig eftersom dom redan har ätit frukost på jobbet när jag börjar sent. Åt frukost till Nyhetsmorgon och sen vandrade jag till bussen.


Vi har jättelugnt med barn idag, så på förmiddan när jag kom hade dom andra bestämt att jag skulle jobba vid datorn, dom andra målade och en del var på utflykt, och jag grejjade på här. Nu är min rast strax slut, sen äre dags för mellis klockan 14, sen brukar det rulla på rätt fort tills jag får gå hem. [:


Så, hörs senare med andra ord!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards