Alla inlägg den 10 februari 2008

Av S - 10 februari 2008 21:44

Åkte iväg till mamma förut idag och hämtade fatet till smörgåstårtan, yummie! Efter det så blev det Birsta med Anko, vandrade runt lite inne på BC, sen gick vi över på Ikea också. Jag blev kär i ett skrivbord där, och en byrå, ge mig!

Efter Birsta så blev det stan, gick hem till mig och hämtade RC, sen blev det hemköp för att handla till smörgåstårtan och efter det så gick vi på Saigon och åt deras Special tallrik. Mumsit värre!

Gick in på La Spezia efter det och sa hej till Anna och Björne, sen tog Anko bussen hem och jag gick hem och grejjade med smörgåstårtan. [:

Nu ska jag ta och slänga mig i sängen, trött som få idag är jag!

När jag vaknar imorrn så är det MIN dag, bara MIN! ;D  

Av S - 10 februari 2008 21:19

Äggen är inte pålagda ännu, men ser det inte gott ut? [; 

Av S - 10 februari 2008 13:39

Så var det gjort, 80-talsfesten var över, och det var huuur kul som helst! :D

Började kvällen med att göra mig iordning borta hos Anna och Mattias, tog nån öl där, Mattias drog till Ampe en sväng, sen tog vi taxi till lokalen.

Där var det skoj! Började med lite bål och en frågeslinga, jag förlorade inte som tur är, den som förlorade fick starta karaoken. "Vinnaren" blev Ella.

God mat, trevligt folk, mina bordskamrater höll på att ta livet av mig, jag skrattade så jag trodde jag skulle dö! Blev lite prat om gamla minnen, jag och Josse kom fram till att det var typ 10 år sedan vi festade och så hemma i Lucksta.. 10 år!! Där kom åldersnojjan iallafall! ;D 

Eftersom festen började klockan 18 så var det bra för mig runt 23-tiden, även fast jag hade jätteroligt! Skulle iväg och träffa en vän, men så blev det inte, så jag åkte hem och bytte om, sen åkte jag med Magnus och Erica till Skb för dom skulle handla lite, sen åkte vi till Sofia så att jag kunde säga hej. Därifrån fick jag med mig Figge och Emil tror jag det var, vi drog på Dallan, träffade på Vicky och Anna där, så var med dom. Efter ett tag så hörde Anko av sig, så jag gick med dom på Olearys, eller iallafall Anko efter ett tag. Var ner på Skeppis med henne också och sa hej till syster och co, dom hade fått in en ny xider, asgod!! Sen blev det Olearys igen, drinkar och shots blev det där. [;

Blev nerringd till syrran igen för mister Polis ville prata med mig om en sak, det var typ när O stängde, så vi gick ner dit, men där var inte P kvar? Aja, det blev max, sen åkte Anko hem, vi skjutsade hem Arne och sen fick jag åka hem, det var väl runt 4.30 imorse.

Tack alla för en superkväll. [:


Mattias och Anna

Madde och Unni

Ja, Josse och Madde

Tanja och Joey Tempest aka Alex

Ampe

Sara och Linda

Dans

Dans igen

 

 Jag


Nu ska jag dra iväg till mamma och hämta fatet till smörgåstårtan, så att jag kan fixa den lite senare när jag varit och handlat. Imorrn fyller jag år! :D 

Av S - 10 februari 2008 04:31

Jo, jag kom precis hem.. tänkte att ja skulle lägga upp bilderna från ikväll.. men.. dom får vänta tills ja vaknar igen.. precis som DU får göra.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards