Alla inlägg den 17 februari 2008

Av S - 17 februari 2008 19:20

Jaha, så har man fått den här dagen att gå också.

Gick ner på stan förut och tog en pizza med Anna, synd att jag inte hade kameran med, för då hade ja tagit en bild på min GIGANTISKA pizza. Gick låååångt över kanterna på tallriken. :D

Efter det så tog jag bussen upp till mamma och hälsade på henne lite, kom hem för tyo en timme sen. Ska typ göra mig klar för sängen, det är jue Dirty Dancing 2 på femman klockan 8! Jag älskar jue den, så har laddat med en påse chips o lite trocca för å mysa ner mig själv i sängen. [:

Har inte fått hem mina presenter idag heller, Magnus hade dövörat på och såg inte mina mess och samtal förräns han var på jobbet. >_<

Men han skulle köra hit allt imorrn! Och på tisdag ska jag och syrran på Ikea för att köpa mitt lilla databord. Synd att jag inte riktigt har råd med byran då, för det skulle jue va perfa att köpa den på samma gång. Men men.. får ta den en annan gång då.

Imorrn äre jobb, 2 veckor.. sen har jag semester i en vecka!! För då bli´re fjällen minsann! Härliga tider! :D

Nu blire sängen! 

Av S - 17 februari 2008 12:52

Börjar såhär:


Tack ALLA  för igår, jag hade jätteskoj! [:

Och tack tjejer för alla fina presenter!! :D


Började dagen med en sväng på stan, bolaget och sådär, sen åkte jag, Magnus, Erica och Stina ut till Bredsand och började fixa inför maten och festen, cidern korkades även upp.  Spelade lite gh, fixade maten och sen duschade jag och gjorde mig klar. Tack Erica och Stina för hjälpen, och tack Magnus för förflyttningen av allt till kylen. ;P 

Emma kom, Johan och Lars också såklart, sen kom resten av folket inramlandes, och grabbarna åkte till stan. Vi började inte äta förräns klockan var strax över 20, tog jue sån tid att öppna paketen! ;D Gott var iallafall när man äntligen fick äta, mycket trevligt, flyttade in köksbordet också så att alla kunde sitta tillsammans. [:

Efter maten blev det sminkning, hårfixning, guitarhero och singstar för hela slanten, grabbarna kom även tillbaka från stan med Stefan och Fredde som sällskap, och sen dök Kalle och Linus upp. [:

Jag hade jätteskoj, verkligen! Strax före 00 tror jag så åkte Veronica, Kalle, Emily och Linus hem, och vi andra beställde taxi, Frida hade åkt lite tidigare eftersom hon var lite sjukling.

Började kvällen på Olearys, sen blev det Skepparn, syrran fick även dj:n att stänga av musiken så dom fick sjunga för mig. :P

Det blev shot, efter cider, efter drink.. sen började allt om igen. ;D Sista timmen så ramlade vi tillbaka till Olearys och avslutade kvällen där vid stängning. Jag och Anna drev Ulfs bror till vansinne, sen raggade jag på U himself, kul det kommer bli nästa gång man ska jobba med han då! :P


Nu ska jag ner på stan med Anna!


Alla paket från Veronica, Frida och Emily


Färdig!! Här ligger även presenterna från Bosan och Malin. [: Jag kan inte räkna upp allt förräns jag hämtat det hos brorsan. :P

Emily och Frida.

Tacos!! :D

Minttu! (black) :P

Singstar [:

Mera singstar [:

Sänghäng :P

Thesa, Johan och Magnus.

Lars lockar mitt hår. [:

Thesa, jag o Anna  [:

Krogenfolket!


Mer bilder kommer på bilddagboken under dan. [: 

Av S - 17 februari 2008 03:58

Jag hade en tanke att skriva om min fest ikväll.. men jag har så mkt att skriva om den.. mest positivt, men lite nego... så ja sparar det tills imorrn då jag är nykter. [:


Jag har raggat på "min" vakt ikväll... hur ska ja någonsin våga gå på jobbet?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards