Alla inlägg den 19 februari 2008

Av S - 19 februari 2008 19:44

Fått upp en del saker, visst passar gardinerna för årstiden?

Hemma hos mig är det sommar! ;D


Söta lampor!! Spegeln här nere är den jag fick i julklapp av lillasysters pojkvän Johannes. [:

Och, är inte mitt nuvarande databord snyggt!?  

Av S - 19 februari 2008 18:49

Ja vad har man gjort för nåt idag egentligen?


Började med att träffa mamma en sväng på stan efter jobbet, blev bjuden på fika också, räkmacka på charm. Yummie! Sen gick vi på hemmis och handlade innan hon tog bussen hem. Jag gick en sväng på gina men hittade inget där just idag, får se senare i veckan, blev schampo och balsam på hm istället.

Hem gick jag sen, har plockat och städat lite, försöker få ordning på vart jag ska ha alla presenter, jag vill ha en större lägenhet NU!

Varit ner på stan en sväng till, var och käkade en macka på subway med Anna innan hon skulle iväg på sin träning och kolla. Gott var det.

Nu ska jag fortsätta och städa innan teven kallar, kom jue på att det är Gossip idag! :D  

Av S - 19 februari 2008 15:24

Vad är skillnaden?


Jo, idag blev jag "anklagad" för att bli sur, då jag i verkligheten faktiskt "bara" var irriterad!

Får man bli irriterad för att en människa avbokar en sak först när man frågar om saken, och inte själv kan säga att "Tyvärr, jag kan inte.. eller det är si eller så"? Det tycker iallafall jag att man har rätt till, men nej, då blev man helt plötsligt sur och kunde dra åt helvete.

Tack för den.


För övrigt så måste jag nog tänka om angående pappas födelsedagspresent.  Annars händer inte så mkt förutom att jag nog inte ska till Hamra, blir en semestervecka hemma istället som det ser ut nu.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards