Alla inlägg den 21 februari 2008

Av S - 21 februari 2008 18:25

tor 28/2

Jag var i slänten med ida och ann-louise och veronicka och Emma. Jag gugade med Emma.

Jag spelade tyst i klassen med Emma och Lotta och Veronicka.


mån 8/4

Jag var med ida och Emma och veronicka vi lekte barnvakt

vi hoppade tvistband Emma jag och kaolina 


mån 15/4

Jag var med ida och Emma. igår var vi med lina och annhelen och veronika och igalil och tomy på en mesa i stan. Jag van en nalle. Vi ochte buss Lina jag och min lille bror och min stora syster och pappa och min mamma sen ochte til en kjosk och ått hamburjare och pomfrit och coca cola 



Ja, som ni ser så har stavning inte alltid varit min starka sida.

Och tycks ha varit mitt favoritord iallafall. 

När detta skrevs i en skoldagbok så var jag nog 7 år. [:

Skoj att hitta gamla skrivböcker ibland.  

Av S - 21 februari 2008 12:40

Sitter ute på jobbet och tittar ut genom fönstret, det är så soligt, och jag får sitta här inne resten av dan. Hann vara ute typ en halvtimme på förmiddan, sen var det dags för bokbussen. Sol är jue härligt, men jag längtar tills det blir riktig vår och sommar, vill ha det nu helst (fast egentligen om typ 2 veckor då vi kommer hem från fjällen).

Nu ska jag gå och fixa lite bakelser tror jag, om 2 timmar börjar jue drop-in för oss, sen får jag nästan åka hem. [:

Hörs då!


Härliga tider!!

 Här sitter jag med en glass i sommar igen. ;D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards