Alla inlägg den 25 februari 2008

Av S - 25 februari 2008 20:34

Ja, man överlevde den här måndagen också, tur är väl det.

Surrade på lite med Anna på bussen, och gud så irriterad jag blev på polisen under vårat samtal! Resan till stan gick fort för en gångs skull iaf. [:

Gick en snabbis på ica innan jag gick hem och hamnade här framför burken, har precis duschat så det blir strax sängen, upp tidigt så lika bra att sova. 

Efter jobbet imorrn så blir jag hämtad av Emma, vi ska åka ut till pappa och kanske planera lite för fjällen? Magnus och Stina skulle iaf också dit på eftermiddan.

Nu blev det sängen som sagt.

4 dar kvar!  

Av S - 25 februari 2008 16:13

Sitter ute på jobbet fortfarande, snälla jag hoppar en buss för att kunna åka med Anna när hon slutar, annars hade jag varit på väg till bussen nu.

Varit en helt okej dag, förutom att jag har så  ont i magen så jag skulle göra vad som helst för att få vara kille, helt ärligt. Och till råga på allt så tror jag att det kommer snö när som helst. *suck*

Annars är det prima med mig idag, en dag mindre kvar nu, Emma ringde förut och skulle prata om mat i fjällen! Lovely, nu börjar det kännas att man ska åka iväg en vecka, guu så mysigt!


När vi är där uppe så ska jag:


Basta

Dricka öl

Grilla korv (bara typ varje kväll)

Äta renfilé (hoppas dom har kvar samma som förra året på menyn)

Garva åt syrran, Johan, Magnus, Erica m.fl när dom vurpar i backen ;D

Gräva snögrotta med Leija iår igen. Och kanske dom andra 2 knoddsen också såklart.

Besöka det där andra landet (antar jag, och, jag menar såklart Norge)


När vi är där uppe så ska jag INTE:


Köra fast i en snödriva med Emma

Köra förbi bolaget så att vi måste vända (och fastna i en snödriva)

Besöka toan strax efter att en viss herre varit där och gjort tvåan.


Nu däremot så ska jag kika jobbmailen innan jag packar ihop mig och går(åker) hem.

Av S - 25 februari 2008 06:43

Morrn morrn!

Ja, det känns som att den här dagen kommat att bli lååång på jobbet, har sovit som en kråka (eller vad man ska säga). Vaknat och somnat hela tiden, skitjobbigt. ]:

Så nu ska jag bege mig till jobbet och se om man överlever dagen.

Hörs hej. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards