Alla inlägg den 27 februari 2008

Av S - 27 februari 2008 21:44

Jag har blivit utmanad av Emily. [:  


Inledande

Fullständigt namn: Inga Sara Margareta Passi 

Din ålder: 25 år

Födelsedag: 11/2 

Syskon: 3 st, 2 systrar och 1 bror

Hårfärg: Just nu är det väl lite blandade brunfärger :P

Ögonfärg: Blå/grön


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Anna är nog den allra bästa

Har du en pojkvän/flickvän? Nej

Hur länge har ni varit ihop? 

Hur långt var ditt längsta förhållande? Hms.. pass?

Vem kysste du senast? Oj, det borde vara Ö

Vad shoppar du helst? Kläder

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? 2 tatueringar, en mellan skulderbladen och en på smalbenet, piercing i tungan

Hur många skor har du? Så det räcker 

Hur många par byxor har du? Ingen aning, 10 kanske

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Tror inte det


Favoriter

Färg: Rosa och Svart

Mat: Alla former av kyckling

Killnamn: Isac

Tjejnamn: Oj, det har jag inte tänkt på

Ämne i skolan: Matte

Musik: Det är såå olika beroende på humör

Fras/mening/uttryck: Skojja´ru?


Har du någonsin..

Snusat? Testat, blää

Rökt? Ja

Hoppat bungee jump? Nej

Brutit mot lagen? Ja

Fått dig själv att kräkas?Ja

Nakenbadat? Inte offentligt

Varit kär? Ja!


Extra grejer

Tar du droger? Nej tack

Vad använder du för schampoo? Herbal Essences eller Sunsilk

Vad är du mest rädd för? Eld

Vilken bil skulle du vilja ha? Jag har alltid velat ha en V70, men nu vet jag faktiskt inte.

Hur många MSN-kontakter har du? 127 

Hur många av dem är online just nu? 45


Slutfrågor

Pizza eller choklad? Pizza

Tränar du? Räknas det att gå uppför trappen till sängen?

Hur ofta?...

Guld eller silver? Silver

Vilken film såg du sist på bio? Hm, undra om det var 300.. för längesen alltså. 

Vad vill du helst av allt göra just nu? Gå och lägga mig


Jag utmanar Alex och Teija.  

Av S - 27 februari 2008 21:38

Ja, det känns som att den här dagen har varit väldigt lång.

Började med att jobba 9.15-17.30

Sen drog jag in till stan och strosade runt lite tills Agnetha ringde och vi gick på Charm och tog en fika i väntan på att Malin skulle ringa. Det gjorde hon precis när vi fikat klart, så vi gick på hemköp och köpte med oss en bulle till fikat, osså en godispåse till Wille. Sen åkte vi mot Alnö..

Vi var och hälsade på Malin, Jens, Wille och nya tillskottet Dante. Och såå söt han var! Man hade tur och fick snosa och gosa lite med han. ^-^ Imorrn kanske jag slänger upp en bild. [: 

Det blev fika sen, thé (kaffe) och bullar o kaker, sen fick vi gå husesyn, fint hus har dom. [:

Jag har alldeles nyss kommit hem typ, så jag tänkte borsta tänderna och sen hoppa i säng, känner mig helt slut i både kropp och knopp.

Så nattinatt på er.  

Av S - 27 februari 2008 08:26

Yes!

2 dar kvar att kliva upp, sen har jag en veckas semester!! :D

Iofs blire till och kliva upp tidigt på lördan också, Emma och co skulle visst försöka åka från Härnta redan vid 7 på lördagmorron, vi får väl se hur det går. [;

Nu ska jag dra mig iväg till bussen.

Ha en bra dag alla! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards