Alla inlägg den 10 mars 2008

Av S - 10 mars 2008 19:37

Kom hem från jobbet för en stund sedan, fick skjuts av Fredrik hem efter mötet, snällt värre. [:

Ska inte göra så många knop här hemma ikväll tänkte jag, börjar tidigt imorrn så blir snart sängen. Jag borde dock städa, packa upp efter fjällenresan och en hel del annat.. men, det får faktiskt vänta tills imorrn, idag är jag för trött. ;D

Ska se om Jonas vill skicka över lite bilder nu sen i lördags, så jag kan visa er.  

Av S - 10 mars 2008 16:12

Sitter ute på jobbet, hade det inte varit mötesmåndag så hade jag varit på väg hem nu. >_<

Nåja, får väl vara glad så längde dom inte förstör mina tidiga tisdagar med möten iallafall, tror nästan att det kommer en sån tisdag i april eller maj.

Veronica, lite nyfiken? Vi kan ta en fika en dag så kan jag skvallra lite, var jue aplängesen. ]:

Sen har jag bara en sak att tillägga. Jag hoppas verkligen att han vet vad han gör. Det litar jag på.

Av S - 10 mars 2008 12:10

Sitter ute på jobbet nu, gick väldigt bra att ta sig upp imorse faktiskt, dock så har jag inte sovit så mkt alls inatt. Vaknat hela tiden typ, var det inte för att jag vaknade med ett ryck, så vaknar man av sms mitt i natten. *suck* Sms:et gjorde mig dock lite lugnare.

När jag kom på jobbet idag så insåg jag att jag totalt glömt bort att vi har apt idag, kul jul! Såg fram emot att få gå hem klockan 16 som vanligt, spec efter en veckas ledighet, men nerå.. möte 17.00 och förmodligen fram till 19. *gaah*

Nu ska ja iaf kika fejjan en snabbis, sen vila lite på soffan. ;D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards