Alla inlägg den 11 mars 2008

Av S - 11 mars 2008 18:31

Nu är jag nyvaken, nyäten och nyless (på att jag har tvättstugan ikväll och verkligen MÅSTE tvätta). Läste i boken en timme typ förut, sen bestämde jag mig för att vila en stund (detta var runt 16.30), jag vaknade 17.45 och tyckte att jag bara vilat en stund.. tills jag kollade på klockan. Middagsdags! Blev köttsoppa och ostmacka idag, det var gott. [:


Finns det ingen som vill tvätta istället för mig? Börjar om exakt 27 minuter, enligt min klocka. Fast ska nog smita ner tidigare så att jag kanske kan börja tidigare så att jag inte missar nåt på GG. [:


Är det förresten inte lite fusk.. eller helt sjukt att klaga på att man sitter i sthlm en måndagskväll och dricker öl, medans en annan sitter på möte!?

Vart är rättvisan i det?  

Av S - 11 mars 2008 14:20

När jag åkte mot jobbet imorse så var solen framme, faktiskt!

Förstår om ni som inte var vaken då inte tror mig, men det var så.

Dock så ville den bara stanna tills jag var framme på jobbet, den kanske ville vara snäll och hålla mig sällskap på min prommis. ;D

Tidig dag idag, mycket skönt, Biggan hade med sig en bok till mig som jag ska läsa. En Läckberg!! :D Var ett tag sen jag läste nån bok nu, började på en i fjällen, men kom inte riktigt igång. Läckbergs böcker däremot, dom är aldrig svåra att komma igång med. Tänkte painta mina naglar nu, som jag så duktigt slutat att bita på, sen slänger jag mig ner i bokens värld. [:


Skoj förresten att så många läser min blogg nu.

Vilka är alla nya tro? [:  

Av S - 11 mars 2008 06:12

Kanske blir det sol idag?

Visst är det väl så att jag slutar tidigt också?

Inatt drömde jag att jag jobbade på Dannes i Matfors.

Det var... intressant.  

Adjöken sa fröken och kilade till bussen.  

Skapa flashcards