Alla inlägg den 12 mars 2008

Av S - 12 mars 2008 18:35

Jag härdade, verkligen HÄRDADE ut på jobbet idag, det var väldigt nära på att jag tänkte åka hem efter lunch, men så tyckte jag synd om M så jag stannade för hennes skull. [:

Får dock se hur det blir imorgon, vikarie och extrahjälp är ordnat utifall jag måste stanna hemma, skulle höra av mig till M 6.30 imorrnbitti. Fattar inte vad det kan vara med ryggen heller, dom på jobbet trodde att jag kanske hade sträckt nånting i ryggen. Går det över av sig själv isåfall?

Strax ska jag gå ner på stan och möta Anna, vi ska äta mat. [: Eventuellt så tar jag med min digiskamera och lånar ut den över helgen, den är jue så ny så jag tvekar lite.. fast jag litar jue på att Anna tar hand om den. Vore lite trist bara om det dyker upp nåt skoj i helgen och jag inte har min kamera.  Aja, får se hur jag gör..

Ikväll äre snyggdoktorn! Glöm inte det! 

Av S - 12 mars 2008 08:18

Goddagens!

Idag har jag ont i ryggen, GRYMT ont i ryggen, på nåt konstigt sätt.. det är liksom som att det är en liten boll som trycker på ett ställe bara på ena sidan. Jag känner mig lite som Ringaren i Notre Dame. ]:

Har legat vaken sen 4 inatt typ och funderat på vad jag ska göra åt saken, tänkte när jag klev upp för ett tag sen att det kanske blir bättre bara jag rör lite på mig. Än har det inte hjälpt. Jag kan verkligen inte göra minsta lilla rörelse utan att det gör apont. >_< Får väl se om det blir bättre om ett tag.

Nu ska jag kika fejjan och några bloggar innan bussen går mot jobbet.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards