Alla inlägg den 13 mars 2008

Av S - 13 mars 2008 21:41

Egentligen har jag inte så mkt att skriva nu, har precis kommit ner efter att ha legat å läst några timmar igen. Hade planer på att slappa lite framför teven också, men fastnade heelt i boken! Har typ 20 sidor kvar, tänkte ta dom strax, när jag borstat tänderna och sådär. [:

Just ja, har faktiskt hunnit med att dammsuga lite upp också, nere tar jag en annan dag. [:

Gonatt! 

Av S - 13 mars 2008 17:55

Nu har jag fixat lite i badrummet, blir nog mer fix i helgen, osså har jag "möblerat" om i ena köksskåpet. [:

Har hunnit med att äta lite köttsoppa också.

Nu tänka jag slänga mig i sängen och läsa mer i boken. Spännande!


Förresten så äre trist när ni inte kommenterar nåt. ]:


Av S - 13 mars 2008 15:38

Har pratat med M på jobbet, fick garantera henne om att jag tänkte komma på jobbet imorrn. Om jag ändå ska röra på ryggen så kan jag väl lika gärna jobba? Hon blev lite lättad tror jag. [:

Har legat och läst i timmar, tagit mig igenom över halva boken, och det kommer nog inte bli några problem att ta sig igenom resten heller. ^-^

Nu tänkte jag ta och rensa lite i mitt badrumsskåp.  

Av S - 13 mars 2008 09:59

Jao, är hemma från jobbet idag, som väntat.

Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Eller enligt "rådgivaren" på vc så ska jag  knapra piller (typ Ipren) och röra på ryggen så mkt jag kan. Blir så less när dom säger såna saker! Visst det kanske bara är en sträckning, så det kanske går över, men jag är en sån som vill ha det uppkollat egentligen. ]; För ett antal år sedan då jag jobbade som personlig assistent fick jag uppsöka akuten en gång för att jag hade såå ont i ryggen. 

"Ta en alvedon."

Ursäkta?! Vad tror ni att jag gjort? Suttit hemma och hoppats på att det bara ska gå över?

Hemma i Matfors fick jag en tid på vc då jag ringde dig istället, efter det besöket fick jag medicin utskrivet till mig eftersom jag hade nån inflammation eller nåt sånt.

Sjukvården gör mig galen ibland. /:  


Ska äta lite frukost nu tänkte jag, sen dyker jag ner i boken igen, nu har jag jue knaprat piller och svängt lite på ryggen. Så nu får jag vila. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards