Alla inlägg den 18 mars 2008

Av S - 18 mars 2008 19:14

Hejsan hopp!


Idag gick jobbet rätt fort, mycket skönt det, vi har påskpysslat, så jag såg ut som en kyckling som hade ramlat i en färgburk ett tag. Av alla dessa fjädrar.

Efter jobbet tog jag bussen mot Kuben, hoppade av nere på Björneborgs och gick därifrån på Ica, köpte med mig lite fika som jag och Veronica gottade på framför teven och till lite skitprat. Mys. [:

Efter nån timme så kom suget efter coffeehouse till oss, blev inge biteline av eftersom det är match idag också. Men vi tog bilen och brummade ner på stan iallafall och fick i oss varsin sallad. Och eftersom Veronica äter för 2 så köpte hon med sig en sallad också.. (eller så var den till Kalle) [; 

Blev en sväng på stan också innan hon skulle brumma ut och hämta Karln på jobbet, då gick jag hem.

Så nu sitter jag här och fördriver tiden lite tills Gossip börjar. Niice! :D

Till helgen så åker jag upp till Bölen och hälsar på. Har blivit lovad ett påskägg som kastas ut i snön, osså har jag blivit lovad att få måla i Jacobs rum (och ägg!?!). Får se vilken dag och så jag åker, jag är jue liksom ledig både fredag och måndag, så det blir lååånghelg. :D  

Av S - 18 mars 2008 06:11

Det är värsta vintern ute!

Sure, jag har inte lika mkt mot snö nu som jag hade förr i tiden, i början av min "knä-period", men asså.. jag såg verkligen fram emot våren nu.

Hoppas det inte tar alltför lång tid innan det smälter bort igen. [:

Idag slutar jag tidigt, då ska jag leka med Veronica. [:

Hörs hej. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards