Alla inlägg den 19 mars 2008

Av S - 19 mars 2008 18:48

Sådär ja, nu har man kommit hem efter en slitdag på jobbet.

När jag kom till jobbet imorse så hann jag vara där i typ 2 minuter innan jag och Maggan åkte upp till förskolan för att rensa på väggar. Vi slet där fram till lunch, då åkte vi ner och åt och nattade några barn, sen drog vi upp igen fram till mellanmål typ. Snickarna där sa att vi hade gjort ett bra jobb. [:

Sen rullade eftermiddan på rätt fort, och jag fick skjuts efter jobbet till Bredsand. Där kom jag och skulle gratta.. en sovandes Erica. :P Magnus väckte henne dock rätt snabbt. Mamma och Stina kom också, så då blev det fika, goooda tårtor vare minsann, och gott fikabröd också. [: 

Har typ nyss blivit avsläppt här utanför av brorsan som skulle iväg och träna kidsen i fotboll. Ska bara kika lite bloggar, sen blire lite teve innan man ska sova. Är jue snyggisdoktorn ikväll! :D  

Av S - 19 mars 2008 08:22

Morrn morrn!

Skönt det är med sovmorgon ibland, kanske inte lika skönt att stänga ikväll, men, det är väl sånt man får om man ska få sova en stund extra på morron. [:

Idag på förmiddan ska jag och M upp på förskolan och röjja på väggarna, vi fick liksom klart igår att vi SKA få om-målat, trots att det var ett nej från början. Härligt härligt.

Efter jobbet ska jag till broder och Erica och fira henne eftersom hon fyllde 20 igår. [:

Så nu gick jag till bussen. 

Skapa flashcards