Alla inlägg den 20 mars 2008

Av S - 20 mars 2008 16:48

Yes, nu är man äntligen ledig.

Sitter dock ute på jobbet fortfarande, lite läskigt är det att i sitta i dom här stora lokalerna helt själv, och, man hör saker hela tiden! ];

Ska alldeles strax gå ut, låsa och göra klart, snälla syster är på g för att hämta mig. [:

Sen vet jag inte riktigt vad som hittas på, Johan jobbar visst ända till 21 ikväll.

Ha en trevlig torsdagkväll alla andra iaf. [:

Av S - 20 mars 2008 12:56

Ja, gud vad jag vill gå hem nu, och då är det ändå typ 4 timmar kvar. *suck*

Lite barn idag, men har nog en del sena för det. Well, jag har jue arbetstid till 17.30, så har inte så mkt att säga eller göra om den saken, bara jobba på. [:

Men sen så, leeedig i 4 dagar!! Så skönt så.

Åker upp till syrran ikväll, det kanske jag har skrivit redan, men saksamma. :P

Nu ska jag kila på toaletten innan jag ska jobba mera. [:

Av S - 20 mars 2008 07:52

Yes, solen skiiiiner ute idag, jag ser bara blå himmel när jag tittar ut genom fönstret, så härligt! :D

Idag flyger alla påskkärringar till Blåkulla, jag tror vi har några på jobbet när jag kommer dit faktiskt, osså kommer det nog en lite större på besök också. ;P

Syrran kommer eventuellt och hämtar mig efter jobbet idag, det vore jue rätt skönt, annars kanske det tar slut på barn rätt tidigt iaf, så jag kommer hem tidigare ändå? Det visar sig. [:

Blir nåt inköp av öl idag också, om man får för sig att dricka nån.. syrran fick jue mig att komma på att idag är sista dan bolaget har öppet i helgen? Eller, kanske lördag? Saksamma, lika bra att ha det gjort. [:

Skönt ska det bli med 2 dagars extra ledigt, var jue inte längesen jag hade semester, men iaf, alltid skönt med lite ledigt bara sådär.

Nu ska jag sluta svamla och slänga på mig lite kläder istället.

Ha en bra dag alla.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards