Alla inlägg den 24 mars 2008

Av S - 24 mars 2008 20:00

Har inte slängt in nå bilder här än, dom som är nyikna kan jue kolla på fejjan, där har ja slängt in några. [:

Blev ingen prommis i solen heller, tog tag och städade litegrann och helt plötsligt så var det typ mörkt och klockan var närmare 19, då blev det lite mat istället.

Har precis pratat bort en stund med mamma, sen blev hon för inne i spelet så jag orkade inte prata mer. :P

Nu ska jag hoppa upp i sängen tänkte jag, rätt trött idag.

Nattinatt. 

Av S - 24 mars 2008 14:59

Sådär ja, då var man hemma i Sundsvall igen då efter 4 dagar i Bölen. [:


Igår så kom jue Anna upp med Johan som hade varit här nere och tränat, då var jag och Emma i full gång med tapetrivning och spackling, med rix på högsta volym, tycker det är lite mysigt att få pyssla på där uppe med Emma. [:

Vi grejjade lite till när dom hade kommit också, rev klart tapeter och Emma spacklade klart, jag spacklade lite jag också, men gav upp eftersom jag tyckte det såg ut att bli fel, fast att Emma sa att det blev bra. :P

Sen åkte jag, Emma och Anna in till Härnta och handlade lite till middagen som jag skulle bjuda på, osså lite gotta till kvällen, middagen börjades med direkt när vi kom tillbaka igen.

Emma grejjade förrätten, som jag inte kommer på vad det är.. nåt köttaktigt med melon,  potatisgratäng blev fixa, köttet fick Johan fixa efter att Anna avverkat 4 knivar utan att få till det. [; Till maten så blev det rödvinssås och lite tomater. Medans vi väntade på att maten skulle bli klar så vilade Johan, osså kom Tommy upp. Vi fördrev väl tiden med att glo på teve eller nåt sånt skulle jag tippa på, och Emma fixade efterrätten, även det har jag totalt glömt namnet på.. /: Kommer sen om jag kommer på vad det heter. 

Till maten blev det lite öl, rödvin och cider, och till efterrätten och kaffet blev det lite allt möjligt.. whiskey, baileys mm.. [:

Satt och pratade på om allt möjligt där ett tag tills Emma tog fram en kortlek, kort var det däremot bara vi tjejer som ville spela, så det togs fram andra spel istället. Mitt minne verkar inte vilja vara med mig idag, men spelet hade frågor i olika kategorier, musik, sprit och sex typ. :P

Det dansades magdans, breakdance och lite allt möjligt, spec i slutet då vi tog bort alla frågekort och bara hade "att göra-korten".

Vid 3.30 blev Anna trött och gick och la  sig, jag skulle lägga mig strax efteråt, men tror det slutade med att Tommy gick hem vid 5, då gick jag och Emma och la oss, Johan gick en liten stund innan.

Kvällen var riktigt trevlig faktiskt. [:


Idag vaknade jag tidigt, och strax efter det så hör jag ett "Är du vaken?" väldigt tyst bakom mig, Anna var också vaken. Klockan var väl runt 10. /:

Kändes som att man ville sova längre efter knappt 5 timmars sömn, men kroppen och huvudet ville annat eftersom den/det vägrade somna om, så när vi hörde Emma (som jag trodde var Johan) så klev vi upp, åt frukost och slappade framför teven.

Marcus kom upp med barnen runt 13, kramade lite på dom och glodde liten stund till på teven innan jag och Anna packade in oss i Marcus bil och åkte med honom hem till stan. 


Nu ska jag ta och slänga in korten på datorn och visa er lite av dom också, sen en sväng ute i solen.. om jag orkar. ^-^ 


Tack för en mysig helg syster och Johan (och inneboenden Tommy, även Anna såklart) :P 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards