Alla inlägg den 30 mars 2008

Av S - 30 mars 2008 19:03

Det blev liv i Anna också till slut, så jag gick ner på stan och mötte henne för en sallad på ch. Stooora sallade blev det idag. Anna åt och åt men den blev faen inge mindre för det. Vi satt kvar där ett bra tag innan vi tog en sväng på stan, i sooolen! Satt på torget en stund också och glassade lite. Kan någon svara på varför dom har satt upp ett tält där? Anna gissade på gatufesten, men jag vet inte om jag är riktigt på den idén.

Sen ringde Johan om att han äntligen skulle komma ner på stan med Otis, så vi gick hem till Anna så hon fick hämta vantar och byta byxor, sen kom dom ner.

Vi brummade upp till Södra, men där var det inge kul, vi klev inte ens ur bilen för det var lite för mkt snö för Otis skor, så vi åkte ner till lekparken i Hamnen istället. Där gungades det, snurrades och snubblades. Så söt så. Och liite större än sist jag träffade han. [:

Kom hem för bara en stund sen, Otis var trött och skulle hem och nanna, så Anna gick hem och Johan släppte av mig här.

Jag ska slänga mig framför teven nu tänkte jag, och se om det är nå spännande. [:


En glad liten sötis. [: 

Av S - 30 mars 2008 13:17

Det verkar som att ALLA ligger och sover, eller så vill dom bara inte prata med mig. Hms, undra vilket..

Solen skiner och jag sitter inne och har så tråkigt som man kan ha, jag vill gå uuut! Anna, vakna nu!

Tror jag går upp och slänger på en film i väntan på att hon kanske vaknar. [:  

Av S - 30 mars 2008 12:52

Ja, så var det söndag då, helgen har sprungit förbi. /:

Jag tror jag slocknade rätt snabbt när jag väl la mig inatt (imorse) och trött var jag när jag vaknade.

Varför sätter man sig vid datorn när kommer hem?  Smartare drag att gå och sova.

Får se vad en dag som denna visar, ska bli spännande. 

Av S - 30 mars 2008 04:46

Yes!

Jag låg däckad i sängen framför teven till typ 21, då peppade Anna, så jag gick ner.. slog på lite musik och tog en cider. Efter det var peppen igång kan ja lova. Dansade runt i min ensamhet och drack cider och lite minttu, då började jag leva på riktigt. Drog på fest hos Diana, var lite halvdött till en början men sen blev det drag. [:

På väg ner till stan så avvek jag från dom andra för att möta Anna, hon och jag gíck å ägde på Olles. :D

Drack drinkar, dansade och hade så roligt som bara hon och jag kan ha. [:

Kom hem för en stund sen, tog en macka och nu ska jag sova, så fort jag pratat klart med fröken T.

Gonatt på er. [:


Btw så måste jag visa en bild på en vän. [:


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards