Alla inlägg den 31 mars 2008

Av S - 31 mars 2008 22:55

*gääspa*

Nu är jag lite trötter, och känns som att man snart ska upp igen.

Gick ner på Waynes förut och tog en fika med Anna, satt där och prata skit ett tag. Sen när vi gick så kom Johan ner en sväng, vi har stått ute och pratat lite skit till nyss typ, och sagt hejdå. Dom åker jue neröver imorrn igen, trist, men var skoj att få träffa dom, och till sommaren så åker jag ner igen. [: 

Nu ska jag skalla kudden tänkte jag, så man orkar med morrondagen också, skööönt med tidig dag. [:  

Av S - 31 mars 2008 17:20

Sådär ja, då var den arbetsdagen slut, iofs för snart 1,5 timme sen, men ändå.

Hemma nu, micron plingade precis om att kycklingen ville ut, så ska väl ta tag i det alldeles strax. Jobbigt och tråkigt att laga mat. Iallafall idag. För trött.

Får se om det händer nå skoj idag, lutar inte åt det, får se om Anna hör av sig snart.

Imorrn slutar jag iaf tidigt, då blire nog en solning med Helen på stan, sen får jag se vad som hittas på, blir iaf Biteline på kvällen. [:

Min chef ringde även mig förut, precis innan jag skulle gå hem, på min mobil. Det konstiga var att jag hade verkligen inte hört nån signal, och hade liksom telen i fickan, råkade bara ta upp den i samma minut som hon hade ringt. Förklaringen kom när hon sekunden senare ringer på jobbets tele.


S: Ja, jag såg precis att du nyss hade ringt.

A: Va? Jag som hoppades på att jag var snabb att lägga på.

S: Huh?

A: Ja, jag kom jue på att du har nog ett liv efter detta också, så jag la på snabbt och tänkte att jag ringer till avdelningen ist. Hoppades att jag hann lägga på innan nån signal gick fram.


Haha, jag skrattade åt henne litegrann.  


Det verkar även som att jag får sen semester som jag vill ha. Alla vill ha semester när jag inte vill ha, så det blir jue hur bra som helst det. Härligt härligt. Förutom att det betyder att jag kommer jobba större delen av sommaren. :P


Men men, nu skulle jag ta tag i maten. [:  

Av S - 31 mars 2008 06:40

*gäääspa*

Idag är jag en liiiten aning trött faktiskt. Har sovit som ett arsle inatt typ. Vridit och vänt på mig, vaknat och somnat hela tiden. När jag klev upp så var lakanet inte alls där det skulle vara. Undra om jag drömt nåt oroligt eller om det bara beror på att jag inte alls sovit bra.

Aja, ska väl stå ut den här dagen också som alla andra, när man väl är ute på jobbet så går jue dagen rätt fort.

Nu ska jag borsta tänderna och kila till bussen.

Have a nice day. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards