Alla inlägg under mars 2008

Av S - 27 mars 2008 09:34

Än så länge så är jag inte lika förkyld som igår, det har typ inte runnit ur ögat nåt än iallafall. Samtidigt så har jag bara varit uppe typ en halvtimme, har legat och glott lite på teve innan, och när jag ligger i sängen så är det jue bra. Får se hur det är om ett tag.

Har gjort iordning en vitaminbrus, ska grejja lite te också, sen tänkte jag faktiskt spela lite på blip, det var typ år sen. 

Av S - 26 mars 2008 22:19

Undra varför jag har fått för mig att jag inte tycker om honung. Jag köpte jue det idag för att ha i teét, mamma sa att det var bra. Och, det är jue inte alls nå äckligt. Jag har nog bara inte smakat det sen jag var barn. ;P

Kollade på snyggdoktorn, det var bra som vanligt, men jag blev jättesugen på att se nästa avsnitt redan nu! ]:

Nu ska jag bara prata klart med Anna, osså ska ja dricka upp mitt te, sen blire till o skalla kudden och hoppas att jag är mkt bättre imorrn.

Nattinatt.  

Av S - 26 mars 2008 19:56

Jag har sovit till och från sedan sist, till för en timme sen typ. Välbehövligt tydligen. Fortfarande snorig, men med lite mer te och honung så kanske det blir bättre? Jag hoppas då på det iallafall.

Tänkte gå ner på macken nu och köpa nåt ätbart, orkar liksom inte ställa mig och laga nåt. Lat som man är.

Sen äre jue snyggdoktorn ikväll också. Inte missa!!  

Av S - 26 mars 2008 14:10

Så typiskt är det jue att man går och blir förkyld precis nu?

Fick åka hem tidigare från jobbet, har precis kommit hem och jobbar egentligen till 17.30, efter ett antal försök så fick vi till slut tag på en vikarie som kunde komma och jobba eftermiddan. Tack!

Så nu har jag varit och köpt honung till teét osså har jag köpt c-vitamin, nu ska jag bli frisk NU!

Ska hälla i mig det här sen gå och lägga mig.

Får se om jag står upp någe mer idag, annars tackar jag för mig.  

Av S - 25 mars 2008 21:20

Det blev inget Anna idag, hon kom hem sent och sen hade hon träning. Där fick man för att man satt hemma och väntade på sin tidiga dag.. Men det gör inget, sånt som händer. [:

Istället så gick jag ner på Dragonhouse och käkade med Diana, friterad kyckling och liiis, osså efterrätt, friterade bananer ofc. 

Kom hem lagomt till tvättstugan, eller 10 minuter senare, men vad gör det, så snart ska jag ner å hämta det rena som luktar gott.

Imorrn stänger jag på jobbet, tyfiskt. Fröken T ville ses, så även jag. Men jag jobbar jue seeent. >_<

Aja, nog tjatat från mig idag.

Natti. 

Av S - 25 mars 2008 14:46

Nu är jag hemma från jobbet, blev bara en sväng på apoteket när jag kom till stan eftersom Anna är ute i Birsta. Ska väl träffa henne nåt lite senare när hon är i stan igen. [:

Var ledigt i tvättstugan ikväll också, så får lite tvättat då, har rätt mkt att tvätta upp nu. Så går det när man är lat. /=

Nu ska jag ta och städa upp lite här hemma, så det blir nån ordning på röran. 

Av S - 25 mars 2008 12:51

Tack käraste syster Emma för snoret! :P

Jag håller nog på att bli förkyld, ska på apoteket sen tänkte jag och inhandla lite nässpray. Äckligt är det. Förkylningen får gärna hålla sig borta en vecka till iallafall så man kan hinna träffa Johan och Otis nu när dom kommer upp från Malmöet. [:

Idag ska jag på stan eller nåt efter jobbet iaf, träffa Anna kanske.

Även, jag slutar jue typ nu! Eller.. om 8 min. ;D

Hörs hej.

Av S - 25 mars 2008 06:12

Ja, så var det slut på långhelgen, ska iväg för att jobba, känns som måndag men det är tisdag. Kortveckor är lovely. [:

Have a nice day.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards