Alla inlägg under mars 2008

Av S - 16 mars 2008 17:21

Vandrade ner på stan och tog en McD med Malin och Nenna förut, och efter det så tog vi oss en sväng ner till hamnen och satt där en stund, tills det blev kallt typ. Kom hem runt 16, då jag hade tvättstuga, men jag ångra mig och tog en tid till veckan istället, det krisar liksom inte och jag orkade faktiskt inte tvätta idag. Sällan jag gör så. :P

Tänkte gå upp nu och glo lite på teve, slappa lite.

Jag kom även på att vi har möte imorrn IGEN.

Stackars mig och måndagar.  

Av S - 16 mars 2008 11:06

Hejsan hopp!

Blev en rätt tidig kväll för mig igår, eller ja.. klockan kanske var runt 1, men ändå. Hade planer på att sova ut länge idag, men vaknade 8.30 typ. Slog igång teven och glodde lite på Goof troop och Figaro. [; 

Tänkte ägna dagen till städning, osså tror jag att jag har tvättstugan 16-19, eller om det är 19-22.. får springa ner och kolla det sen. Nu ska jag iallafall ta tag i städningen här.


En liten sak bara. Varför är det så att jag stör mig mer och mer på småsaker från en person? Det här kan inte gå vägen. *suck* 

Av S - 15 mars 2008 23:48

"Sen barnsben har jag drömt, om å stå i den här salen

Och få va mellanakt i melodifestivalen 

Ibland är allting glatt, ibland är allt en sorg

Ibland är det en dans till "What is love" i Göteborg

Ibland vill man flyga, fast att nåt håller en kvar

Ibland är det en trygghet, ibland en svulstig studiokarl

Ibland är kärlek lätt, ibland är det en knepig grej

Ibland är det programsledarens tjej 

Berusad av kärlek, av hjärtat nån högg

Ibland av en flicka, ibland utav glögg

På himlen lyser stjärnorna på ögonens pupiller

På 2:an är det slutet på en brittisk thriller

Tack allihop för all kärlek ni lagt

På festivalens sista mellanakt"


Björn Gustavsson [:  

Av S - 15 mars 2008 21:22

S: Hahaha! Kollar du melodifestivalen?

E: Ja :-) asg
S: Han är jue störd!

E: Helt galen:-)


.. BJÖRN GUSTAVSSON!!


Han lägger då jag min röst på iallafall. 

Av S - 15 mars 2008 18:36

Kom precis från macken, det var lite slusk inhandlat i form av:

indianpopcorn, ostkrokar, chokladkaka, trocca och billys.

Svar Ja, jag ska bara sluska framför teven idag. [:

Typ nu faktiskt, redan gått typ 10 minuter på matchen. :P

Av S - 15 mars 2008 17:14

Nu har jag suttit och haft planer på att skriva nåt här i typ 2 timmar, men har inte kommit igång förrän nu. :P

Dagen har inte varit så mkt mer än sömn, vaknat till och varit vaken en stund för att sedan somna igen. Det behövde nog min kropp.

Gårdagen var skoj, drog iväg till Thesa på förfest, väldigt roligt där, alkoholen fanns, så det nog räckte och blev över.. ;P

Ö kom dit en sväng också. [:

Har ingen aning om vad klockan var, men rätt sent så drog vi oss neröver stan, blev Olearys för lite dans och sådär. Fick skjuts hem av snällaste vakten. [:


Har stora planer på nu att gå ner på macken och köpa mig lite gotta till kvällen. Undra om det är nån bra film på teve ikväll?  

Av S - 14 mars 2008 19:29

Okej, jag erkänner..

Efter en dusch, lite make och en cider så känner jag mig lite mer på g.

Efter samtal med Malin känner mig ännu lite mer på g..

Den här kvällen KAN faktiskt sluta bra. [:

Dessvärre så har jag jue lånat ut min kamera till min andra hälft, så några bilder blir det inte. Inte från mig iallafall.  

Av S - 14 mars 2008 17:40

Kom hem för en liiiten stund sen, drog direkt från jobbet hem till Jonas för att hämta min väska med pass i, pratade lite skit en stund innan jag gick till bussen igen.

Eftersom jag inte hört nåt från Anna så luras det på utgång ikväll ändå, är fortfarande inte jättesugen, men det ordnar väl till sig efter en cider kanske.

Jag har fått papper från pensionssparande idag, jag dog när jag läste: "Betalas ut från och med: Februari 2048"!! Mao så är det sisådär 40 år till jag ska jobba.

Va trött jag blev.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards