Alla inlägg den 3 april 2008

Av S - 3 april 2008 21:22

Så var man hemkommen idag också då, jobbet gick bra i vanlig ordning, och imorrn äre fredag!! Tänkte förut att jag jobbar till 17, men et gör jag jue faktiskt inte, utan bara till 16. [:

Åkte till Jessica efter jobbet idag, pratade skit, bytte presenter (hoppas du blev glad) osså blev jag bjuden på middag, currykycklingröra. Yummie!!

Jag klappade lite på magen hennes också, men den ville inte klappa tillbaka, sov väl eller nåt. Det är inte så långt kvar nu!! Spännande. [:

Har som sagt nyss kommit hem, nu väntar en dusch och sen sängen, börjar 7 imorrn. /:

Nattinatt! 

Av S - 3 april 2008 12:43

Det blev inge pussar och kramar för mig igår, jag tokslocknade när jag la mig i sängen, skönt vare iaf. Tur jag hade ställt klockan tidigare på kvällen. [;

Idag äre bara rusk ute, det trotsar jue vi som dom dagisfröknar/barn vi är, så vi drog på oss kläder och gick upp på förskolan å lekte av oss lite. [:

Rast nu, sen äre mellis om drygt en timme, och efter mellis, då slutar jag nästan, sen äre bara imorrn kvar innan helg. :P

Ska till Jess efter jobbet idag, hade ställt påminnelse på telen igår om att jag inte skulle glömma presenter idag, tur det. [:

Nu ska jag kika fejjan.

Hörs hej.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards