Alla inlägg den 5 april 2008

Av S - 5 april 2008 21:37

Blev fest ikväll ändå, fast ja skulle va nykter hela helgen. ;P

Diana och Crille är här, sitter å dricker lite öl och sådär, nice nice.

Blir utgång sen, typ Olearys som vanligt, eller nåt. [: 

Hörs imorrn.


Tack Frida för Budapest.  

Av S - 5 april 2008 17:40

Yes.

Gick ner på stan och mötte upp Frida förut, först vandrade vi runt lite och kikade i några affärer innan vi kom på att vi skulle fika, det blev för ovanlighetens skull Coffeehouse. [; Frida tog en sallad och jag en sub faktiskt, det var däremot ovanlig!

Veronica kom ner sen och ville också fika, dock så blev det en sväng på IN först eftersom det inte fanns några platser alls på Charm. 3 gånger gick förbi och fick till slut napp på ett bord. Satt där och prata skit och åt en bakelse, mitt minne är det nog nå fel på, minns inte vad dom hette. Men goda är dom!

Blev lite mer vandring på stan efter det, var kvar tills stängning nästan, och då blev man jue lite stressad. ;P

Sitter och funderar på vad det blir för mat idag, inge hungrig just nu, men nåt vettigt måste man jue äta sen. Får se får se..

Jag träffade även Kicki på stan idag, som jag jobbade med borta i Nacksta, det var jättekul! Hon berättade att ena tjejen där skulle ha bäbis, roligt! 

 Nu ska jag kissa.

Av S - 5 april 2008 12:05

Klart, jag kom inte på nån vettig rubrik, men det är jue helg så man är ledig, micket pra!

Slängde i mig lite lunch förut, senhoppade jag i duchen, väntar på att Frida ska ringa, då ska jag gå ner på stan. Kanske man hittar nåt spännande.

Kvällen är fortfarande blank. Kanske blir en självmys som igår, det var så skönt att vakna imorse jue. [:

Well, hittar jag på nåt så får ni jue veta det. :P 

Av S - 5 april 2008 10:58

Har suttit och kollat runt lite på allas gamla bloggar sedan i somras, gud ge mig sommar nu! Iofs så kommer jag ha semester sent iår, men det finns jue helger och tidiga dagar, dessutom så har jag ett så lyxit jobb som man är ute på nästan hela dagarna då det är sol. [:

Efter bloggtittandet så kollade jag på lite gamla bilder som jag har på datorn, man blir då inte mindre sugen på sommar då.

Måste förresten kolla igenom med syrran och co när det blir finlandsresa i sommar, så jag inte behöver ta delad semester, vill gärna ha allt på en gång. [:

Nu ska jag äta lunch tänkte jag, och se om nån vill leka med mig idag.


 

Spindelmannen glass ät gott. Sen är det jag med mitt sommarskinn. [;  


Midsommar -07 i Härnösand. [:

På Veronicas ballis innan Cicci 20-årsfest. Hääärligt.

En gatufestkväll hos Linus och Mly. Minerna kommer nog av kortspelandet..

Min stumpis en annan gatufestkväll. [:

Sommaren 2007 bjöds det också på röllop. [:

En solig dag i Johans mammas stuga, minns jue inte vad det heter.. men typ Höga Kusten nånstans.

Vi stannade till på lekparken vid HögaKustenbron också på väg hem. 

Fest uppe på Haga blev det också.

En sallad vid ån är aldrig fel. :D

En helg i Skåne hanns också med under sommaren.


 Sommaren tog slut och det blev höst!


Men det där är längesen nu, nu laddar vi för en ny sommar med massor av sol.

Ge mig nu!  

Av S - 5 april 2008 10:08

Av S - 5 april 2008 08:27

Morrn morrn.

Skönt det känns idag faktiskt att man inte var ut igår, känner sig inte så sliten när man vaknar. Somnade rätt tidigt igår, tror det var före 1, så det var också rätt skönt, mindre skönt att inte kunna sova längre idag då.

Jag såg solen nyss, den var framme när jag vakna tills nu, nu blev det molnigt. Kom tillbaka snälla sol, vi vill ha dig!

Jag la upp en bild på mig igår för att jag tänkte blogga innan jag skulle sova, men det blev jue som så att jag inte gick ner till datorn nå mer, så jag är lite ego idag istället. [;


Förra lördan redo för födelsedagsfest.


Nu tänkte jag lägga mig en sväng igen, kolla om det är nå vettigt på teve, har svårt å tro det, så kanske slänger på en film att slöa till en stund.


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards