Alla inlägg den 7 april 2008

Av S - 7 april 2008 20:30

Jo, äntligen hemma efter en lååång måndag på jobbet, blev lite trött där på slutet, men annars har jue dagen rullat på bra, jobbat och stått i med massa "pappersarbete" faktiskt. Jo, det finns jue sånt även på en förskola. [;

Mötet gick bra, känns som att vi fick ganska mycket gjort ikväll, så nu är det snart dags att köra igång med samtal. Skönt sen när det är klart.

Jag ska bara kika runt lite här tänkte jag, sen nanna kudden, eller glo en sväng på teve kanske, börjar jue tiiidigt imorrn.

Så gnatt på er. Hörs imorrn. [:  

Av S - 7 april 2008 17:05

Eller? Ja, inte är den så jävlig som måndagar kan vara iaf. (förutom vädret kanske)!

Sitter ute på jobbet, har plastat papper och haft mig sen 15 typ, även efter att jag hade slutat, men, det är jue tid som jag får ta ut sen. 4 timmars kvällstid/månad, sen blir över. Skönt ibland att ha några timmar och ta ut sådär istället för att "slösa" på semestern. ;D

Så nu sitter det fina stooora siffror och prickar på väggen. [:

Nu ska jag klippa vidare i mina papper tills resten av gänget är här så vi kan ha möte.

Hörs senare då.

Av S - 7 april 2008 12:31

Shit, regnet baaaara öser ner, herregud.

Sitter ute på jobbet nu jue, har rast en liten stund till, sen ska jag göra lite data-arbete fram till mellanmål typ, lite barn idag och vi måste få till lite innan alla samtal börjar. Skönt att vi kan fixa det lite iallafall, trots att vi inte har någon egen planering på schemat, vilket suger!

Möte ikväll också, så blir typ till att komma hem, fika nåt och sen sova eftersom jag börjar tidigt imorrn.

Mötesmåndag, alltid lika underbart. :P

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards