Alla inlägg den 10 april 2008

Av S - 10 april 2008 21:16

För några veckor sedan när jag var i Härnösand så såg vi ett reseprogram med Henke Eriksson, kom å tänka på ett program som han och Wiman hade på ztv för hundra år sen, ingen av oss kunde dock komma på vad det hette. Nu vet jag. På riktigt. [:


Folk som gör mig avis med fjäll tycker jag inte om, jag tycker om snö. I fjällen! Här hemma kan det försvinna. Alltså skulle jag mkt hellre vara i fjällen nu! Ta med mig vettja!


Imorrn är det fredag. Som jag tjatar.. :P

Jag älskar mitt jobb, verkligen, känns skönt att få jobba med det man vill, känns skönt att man har väldans trevliga människor runt sig hela tiden. Men.. fredagar är ändå bäst. När man är ledig 2 dar av 7 så är dom jue efterlängtade när dom närmar sig. [:


Nu ska jag sluta tjata och glo vidare på Pimp innan so you think.. fortsätter, om jag lyckas hålla mig vaken.  

Av S - 10 april 2008 18:32

Känner mig lite seg för tillfället, kanske beror det på att jag har jobbat stängning nu 2 dar irad? Kan jue knappast bero på för lite sömn då jag sovit 10 timmar inatt, det händer då inte alltför ofta. Skönt att få sova så ibland.

Snart är det helg också, en helg som skulle tilbringas i Härnta, ja, lördan iaf, men så blir det inte så plånkan känns väldigt tunn och kläder inte har kommits på ännu (maskerad). Har klurat lite hit och dit på vad man kan göra för egna kläder ist för att köpa/hyra, men det står still, så det får tyvärr vara. /:

Så, vad ska man då hitta på i helgen? Any ideas? Stavas det ens så? Det ser fel ut. AnnaB! Har du tid för mig i helgen? Jag vill klappa på lilla magen! :P

Var sugen på att gå ut imorrn, Timbuk vänder plattor på Olles, hur kan man missa det liksom? Vet inte om jag orkar riktigt, kanske smyger förbi en sväng och säger hej bara. [:

Nu ska jag iallafall ta mig nåt ätbart och se om det är nå spännande på teven. 

Av S - 10 april 2008 13:07

Jobbar och jobbar, en kort idag också men det går bra, som vanligt. [:

Grejjen med jag + vikarier är det att, trots att dom jobbar jättebra såklart, så känns det som att jag tar på mig så mkt ansvar. Självklart är det jue så när man bara har vikarier att jobba med, men det behövs jue inte alls. Tycker att jag ska ta och lugna ner mig och bara jobba på, mkt bättre. :P

Stänger idag, it sucks, jag skulle kunna åka hem nu om jag fick det(för att jag är så trött), men nej.. några timmar till blir jag kvar här. Kanske ska ut och se hur det är med min koja som vi byggde för en stund sen. :D 

För övrigt så är min rast slut nu, så det är väl bara att vandra in och jobba vidare. Skoj skoj. [:

Av S - 10 april 2008 08:25

För är det torsdag idag, då är det fredag och helg imorrn! [:

Somnade rätt hårt igår också, fattar inte hur jag kan vara så trött men däckade gjorde jag runt 21.30-22 igår också. Vaknade därefter runt 03.30 och var pigg? Lyckades dock somna om efter ett tag, skönt det.

Nu blire i vanlig ordning borsta tänderna och sen kila till bussen.

Ha en bra dag. [:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards