Alla inlägg den 14 april 2008

Av S - 14 april 2008 21:55

Det slog mig jue tidigare ikväll att det var fotboll, märkte det liksom när parkeringen här bakom började fyllas. Blev less, så drygt att bo här när det är fotboll, så.. jag och Anna tog en prommis. [: Vi gick runt Granlo typ, höll även på att skita på mig när det kommer en bil tutandes, TACK Anko!

Var skönt med en prommis iaf, Anna följde med hit upp en sväng för toalåning och tittandes på mitt nya bord. [:

Nu ska jag hoppa i säng, blir en lååång dag på jobbet imorrn.  

Av S - 14 april 2008 17:21

Är den här lika städad Malin?


Kommit hem från jobbet, fixat mig lite thé och sitter här vid mitt nya bord, så skönt så. 



Ibland känns det bara som att man vill släppa taget och låta allting ske, bara skita i allt. Men, hur skulle nu det se ut? Förmodligen inte bra alls, men är just nu inne i en period då jag verkligen inte orkar bry mig. Vad gör man då? Flyr verkligheten? Flyttar nån annanstans? Vad sjutton gör man då man inte orkar med sig själv? 

Av S - 14 april 2008 06:43

Måndagmorron, strax på g till bussen!

Fick en liten fundering såhär på morronkvisten bara.

Vissa bloggar, har folk skapat dom ENBART till att klaga på andra människor?

Det är fel hit eller dit hela tiden. Varför ens ha en blogg då? Vill folk läsa sån?

Bara en fundering från mig. [:

Nu blev det som sagt bussen.

Ha en bra dag! Har vi tur så tittar nog solen fram snart.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards