Alla inlägg den 22 april 2008

Av S - 22 april 2008 21:38

Att ett år kan gå så fort!

Ibland kan man sakna det på ett vis, ibland är det skönt att det fick ett slut..

Kanske kommer en början på något nytt snart?

Ögonen är trött, ska hoppa in i duschen, sen ramla ner i sängen med min bok.

Gonatt. 

Av S - 22 april 2008 18:37

Ta fram mobilen nu! Och jag skriver som Alex.. var ärlig! :D 



Har du pussat nummer 2?

Agnetha på jobbet -Haha, nee..


Vad har du för relation med nummer 20?

Batte - Hms.. vid mircet. :P

När ska du träffa nummer 30?

David - Oj, ingen aning.

Är nummer 18 söt?

Danne G - Jodå, det är han väl.
Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Cicci - Första egna intrycket.. söt tjej som var hur trevlig som helst.

Gillar du nummer 14?

Daniel - Jovisst gör jag väl det.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Albin - Nej, det var längesen.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Emma - Antagligen när vi råkar på varann på stan eller så.

Är du nära vän med nummer 23?

Elin - Nja, mer förr..

Har du gått på bio med nummer 4?

Alexander - Nopes.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Frida Ö - Ut på krogen för en svängom ja.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Alexandra - Haha, mest fjällen kanske, via kommentarer. ;P

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Andreas - Ja, varför inte.

Vad har du och nummer 24 för relation?

Emily - Vi träffades genom Veronica. [:


Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Emma E - Dricka en Lapin kanske. ;D

Vad är det bästa med nummer 8?

Anders U - Haha, att vi kan prata om det mesta förmodligen.

Brukar du och nummer 16 träffas?

Anna D - Ne, vi jobbade ihop på mitt förra jobb. 

Av S - 22 april 2008 18:27

Har haft min tidiga dag idag!

Efter jobbet gick jag i vanlig ordning till bussen, möttes av äcklig rök i Kvissle, 5 sekunder senare stormade inte mindre än 5 brandbilar förbi. Det brann.

Inne i stan träffade jag på mamma en snabbis, sen stack jag vidare till Emily för lite fika, blev bjuden på fruktsallad med glass och saft, det var mumma!

Efter det så visade Emily alla bilder från Egypten, jag blev inte alls avis.. nenene.. Sen pratade vi lite strunt innan jag skulle röra på mig bort till mamma för att äta tacos (ja, IGEN), jag fick sällskap en bit på vägen av E. [:

Stannade till på Konsum och köpte lite frukt och vit choklad, ska bjuda mamma på lite Gino sen tänkte jag. [:

Nu ska jag läsa vidare bland mina bloggar, osså tänkte jag messa Fröken T och höra om hon vill dejta på torsdag.


Av S - 22 april 2008 12:22

Egentligen så har jag ingen rast idag, men skulle ändå kolla jobbmailen så slänger in en rad här.

Igår när jag kom hem så slängde jag bara i mig lite mat, sen la jag mig och läste lite Läckberg, sen däckade jag! Vaknade strax före 21 av att mamma ringde, så jag surrade bara med henne, sen sov jag vidare. Tror ni att jag var utvilad imorse eller? :D

Idag efter jobbet ska jag träffa mamma en snabbis på stan, sen ska jag till Emily och fika. Nice nice. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards