Alla inlägg den 26 april 2008

Av S - 26 april 2008 22:29

Jo, den här lördagskvällen har bestått av Körslaget och Sing A Long.

Tycker Körslaget var riktigt bra ikväll, och en mäktig avslutning, jag tror faktiskt jag håller på Cans lag, eller Brolles.. har inte riktigt bestämt mig. :P

Har precis fått ett sms av pappa där jag trodde jag  skulle dö efter ett samtal, tills jag lyssnade på hela samtalet. Pappa är knäpp. :P

Nu ska jag nog slappa lite framför teven innan det är sovadags. [: 

Av S - 26 april 2008 14:46

Hamnade hos mami igår efter jobbet, 2 sekunder efter att jag kom så försvann alla (mamma och Stina). Jaha, vad skulle jag göra då? La mig såklart i mammas säng för att läsa lite, hann nästan igenom hela boken innan jag somnade, kan ha varit strax efter halv 9. På en fredag..

Mamma kom hem runt 22, gick och la sig, la mig jag också igen fast ute i soffan, sen kom lillasyster hem, sällskapssjuk och med en chipspåse. [:


Idag har varit en lugn, helt okej lördag än så länge. Kollat på kläder, vad som förhoppningsvis beställs snart, läst Amelia, varit ute med lillsis och svarta katten (han tyckte inte om det), vandrat ner på Ica med mamma osså har storasyster och ungarna varit förbi en sväng och visat upp kaninen som ungarna fått av papsen sin. Söt var den. [:  


Nu ska jag kirra pizzan, lovade att göra det om mamma fixade degen. :P

Hörs hej! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards