Alla inlägg under april 2008

Av S - 3 april 2008 12:43

Det blev inge pussar och kramar för mig igår, jag tokslocknade när jag la mig i sängen, skönt vare iaf. Tur jag hade ställt klockan tidigare på kvällen. [;

Idag äre bara rusk ute, det trotsar jue vi som dom dagisfröknar/barn vi är, så vi drog på oss kläder och gick upp på förskolan å lekte av oss lite. [:

Rast nu, sen äre mellis om drygt en timme, och efter mellis, då slutar jag nästan, sen äre bara imorrn kvar innan helg. :P

Ska till Jess efter jobbet idag, hade ställt påminnelse på telen igår om att jag inte skulle glömma presenter idag, tur det. [:

Nu ska jag kika fejjan.

Hörs hej.

Av S - 2 april 2008 22:03

Sådär ja, då vare färdigtvättat för idag då, skönt det, tog en ny tid på lördag så får fixa sängkläder då.

Har kollat på doktorn och slagit in lite paket, och Jessica, jag förvarnar dig, jag är INTE bra på att slå in paket längre. Fattar inte vad som hänt. /: 

Nu ska jag ta på mig pyjamas och slänga mig i sängen och småkika på pussar och kramar innan jag somnar.

Najty! 

Av S - 2 april 2008 18:24

Goddau!

Har precis kommit hem typ, sprang en sväng på stan efter jobbet och kikade litegrann. Om 40 minuter ska jag börja tvätta, och innan det så tänkte jag hinna med nån form av middag så jag bara kan slappa sen. Tänkte göra korvstroganoff, men det känns som att hamburgare både är lättare och går fortare.

Imorrn äre torsdag, nästan helg igen alltså. Ska till Jessica imorrn och fira henne lite i efterskott eftersom att hon fyllde år i måndags, hoppas hon blir glad över presenterna jag hittat på. Jag har jue noll fantasi. /:

Aja, middag vare.  

Av S - 2 april 2008 09:11

Jo, idag var jag lätt utvilad när jag vaknade.. första gången! Jag ville inte kliva upp då eftersom jag fick sova en timme till, så då blev jag jue seg igen. Bra där.

Onsdag idag, jag stänger, sen ska jag hem å tvätta. Ska höra med Anna sen om det händer nåt med henne ikväll. Det är jue som sagt onsdag.

På bussen hit nu på morron satt jag på bussen så hör jag "Men hej Sara Passi!" Kollade upp, och ser en tjej som jag inte träffat på mååånga år! Hon var mest kompis med syrran när vi gick i högstadiet eftersom dom är lika gamla, men vi umgicks jue en del jag å syrran med kompisar också. Osså var jue jag och den här tjejen (Patricia) till Norge tillsammans för massa år sedan. Vi satt och pratade hela vägen till Kvissle typ, jag fick uppdatera henne om lite folk här uppe. Skoj skoj.

Så Emma, läser du det här så skulle jag hälsa till dig. [:

Nu är det nog bäst jag går in o jobbar, fast jag börjar inte förräns om typ 4 minuter. :P

Av S - 1 april 2008 21:44

Gokväll!

Jag la mig och vila förut och lyckades sova en timme faktiskt, det var rätt skönt, men jag är ändå hur trött som helst nu.

Tog en dusch då jag vaknade, osså ringde mamma och pratade bort en stund, var jue några dar sen. [: 

Gick ner och mötte tjejerna på Biteline och åt massa mat, gott vare och mätt blev man, som vanligt. Massa skitprat som vanligt, me loves skitprat, om allt å inget liksom. Tänkte på det förut, det märks så väl ibland att man bara blir äldre, samtalsämnena ändras lite. [;

Mysigt är det iallafall att äta lite och prata bort några stunder med såna som man har massa minnen och sånt med.

Nu tackar jag dock för mig och hånglar med kudden, imorrn öre onsdag, sen äre nästan helg igen. [;  

Av S - 1 april 2008 16:59

Gosh, känns som att jag kommer somna väldigt ovaggat ikväll när jag väl får sova.

Det gick iallafall till sig rätt bra när jobbet väl kom igång, är jue full rulle så man hinner inte känna att man är trött.

Somnade dock på bussen till stan efter jobbet, så kände mig lite halvslut när jag klev av på navet. Helen var inne typ samtidigt som mig, så vi gick och solade på en gång typ, skönt var det, slocknade till där en stund tror jag. [; Efter det så gick vi på stan en sväng och handlade lite hemlisar, sen tog vi en glass och satt i solen ett tag. [:

Malin ringde nyss och ville ha me mig på Dallan för en dagens, men jag orkade inte gå dit nu, dessutom så ska jag jue på biteline senare. :D

Tror faktiskt att jag ska lägga mig och vila en halvtimme eller så nu.

Hörs hej. 

Av S - 1 april 2008 07:03

Sådär ja, då var man framme på jobbet.

Idag är jag faen tröttare än tröttast, blir det så bara jag rubbar sömnen på typ en timme eller så!? Sjukt.

Kanske blir solning efter jobbet med Helen, ska kolla med henne sen, då kan man jue sova några minuter där. [;

Nu ska jag jobba!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards