Alla inlägg under april 2008

Av S - 12 april 2008 16:37

Då jag somnade efter 7 imorse så var jag bara vaken en timme där mellan 11 och 12 eller sådär, sen somnade jag igen och vaknade runt 15. Det var den dagen det.

Sitter och klurar på om jag kanske ska åka bort till mamma eller om jag bara ska vara hemma ikväll, känns jue lite tråkigt att bara sitta här.

Gårdagen var som sagt väldans kul, helt super, och ja, söp det gjorde vi visst det känns idag kan jag lova.

Känns mkt trist att man inte är i Härnta idag, men men.. what to do? ]:

Nu ska jag nog ta mig en dusch.


  Thesa och AnnaMaria.

AnnaMaria och Malin.

Av S - 12 april 2008 06:18

Jag har haft skitskoj ikväll!

Dansat my ass off, druckit öl och haft trevligt, träffade jue allas vår (min) vän Jocke (och Mathias)!

Vann över alla på dansgolvet då ingen reagerade, Timbuk såg att jag gjorde det och vi "hejja-ropade"!

Sen, jag gjorde en "fjortis" (utanför vid stängning).


Känns jue onösdigt att dra fram sura miner genom ett inlägg så jag ändrar lite.

Men det var faktiskt pinsamt. 

Av S - 11 april 2008 19:19

Sådär ja, nu har jag diskat och duschat, klurar på skjuts till bolaget då det i stan har stängt redan.. *suck*

Såklart blir det Olles ikväll för att lyssna på Timbuks dj:ande, härligt härligt!

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha för kläder på mig, det kan jue vara ett annat problem, har verkligen ingen aning, så nu ska jag gräva igenom garderoberna! [:  

Av S - 11 april 2008 17:55

Hemkommen från jobb, nu är det helg, skööönt!

Blir mer och mer sugen på Timbuk (Tack Malin!!!), men lär bli hemma, plånkan är som sagt inte så nöjd just nu. Illa illa. Får väl skylla mig själv som gick ut förra helgen och gjorde av med mer än jag borde ha gjort.

Köpt mig en chipspåse och en cola har jag gjort iallafall, så jag kan mysa till det med mig själv. Får sitta hemma och poppa Timbuk. Som att jag aldrig gör det annars. ;D

Min gubbe fick inte leva så länge på jobbet idag, när jag gick så kollade jag till han innan, han låg ner.. /:

Nu ska jag se om det finns nå ätbart i kylen, eller om jag måste ta fram nåt ur frysen = jobbigt.  

Av S - 11 april 2008 13:05

Idag har vi gjort en snögubbe. Är den inte fin?!? :D

~9~

Av S - 11 april 2008 06:49

Jobb, jobb o jobb.. om 9 timmar är det helg. [:

Det var det jaghade såhär tidigt för nu ska jag kila till bussen.

Tjingeling! 

Av S - 10 april 2008 21:16

För några veckor sedan när jag var i Härnösand så såg vi ett reseprogram med Henke Eriksson, kom å tänka på ett program som han och Wiman hade på ztv för hundra år sen, ingen av oss kunde dock komma på vad det hette. Nu vet jag. På riktigt. [:


Folk som gör mig avis med fjäll tycker jag inte om, jag tycker om snö. I fjällen! Här hemma kan det försvinna. Alltså skulle jag mkt hellre vara i fjällen nu! Ta med mig vettja!


Imorrn är det fredag. Som jag tjatar.. :P

Jag älskar mitt jobb, verkligen, känns skönt att få jobba med det man vill, känns skönt att man har väldans trevliga människor runt sig hela tiden. Men.. fredagar är ändå bäst. När man är ledig 2 dar av 7 så är dom jue efterlängtade när dom närmar sig. [:


Nu ska jag sluta tjata och glo vidare på Pimp innan so you think.. fortsätter, om jag lyckas hålla mig vaken.  

Av S - 10 april 2008 18:32

Känner mig lite seg för tillfället, kanske beror det på att jag har jobbat stängning nu 2 dar irad? Kan jue knappast bero på för lite sömn då jag sovit 10 timmar inatt, det händer då inte alltför ofta. Skönt att få sova så ibland.

Snart är det helg också, en helg som skulle tilbringas i Härnta, ja, lördan iaf, men så blir det inte så plånkan känns väldigt tunn och kläder inte har kommits på ännu (maskerad). Har klurat lite hit och dit på vad man kan göra för egna kläder ist för att köpa/hyra, men det står still, så det får tyvärr vara. /:

Så, vad ska man då hitta på i helgen? Any ideas? Stavas det ens så? Det ser fel ut. AnnaB! Har du tid för mig i helgen? Jag vill klappa på lilla magen! :P

Var sugen på att gå ut imorrn, Timbuk vänder plattor på Olles, hur kan man missa det liksom? Vet inte om jag orkar riktigt, kanske smyger förbi en sväng och säger hej bara. [:

Nu ska jag iallafall ta mig nåt ätbart och se om det är nå spännande på teven. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards