Alla inlägg den 1 maj 2008

Av S - 1 maj 2008 21:04

Blev nyss hemskjutsad av Fredrik och Jens, tack för skjutsen. [:

Har varit borta på Kuben och hälsat på familjen Karlsson/Rodin, mysigt värre med en liten Linus, jag vill också ha en bäbe!

Vi fikade gotta, kollade på Linus när han sov (mest hela tiden) osså spelade vi wii fit, och det kan jag säga er, att det blir man varm av! Och då rullade jag bara bubbla och boxades! Körde aerobics en gång, men det andra var roligare. :D

Nu ska jag hoppa i säng, öppnar imorrn så dags att sova.  Imorrn blire även tacos hos Helen. Yummie!!


Linus myser i mammas o pappas säng. [:

Av S - 1 maj 2008 13:04

Njae, inte så värst, som vanligt är mest bara tröttast i världen.

Var jue på fest hos Hellman igår, det var trevlans, men efter ett tag så tröttnade jag och Anko, så vi drog ner på krogen. Jag som verkligen INTE skulle ner på krogen, men skoj hade jag, var bra med folk ute också. Så roligt och träffa Madde också, hon var nog lite överförfriskad igår? [;

Trött var jag när jag vaknade idag, somnade nog inte förrän framåt 7-8 imorse, men men, sånt man får ta ibland.

Nu ska jag ta ochhoppa in i duschen, ska jue iväg till Jessica, Fredrik och lilla Linus sen. :D

Först bjuder jag på några bilder från igår.


Av S - 1 maj 2008 03:43

Jag har faktiskt haft skitkul ikväll!

Kvällen började bra, men slutade bättre..dock inte bäst..

Man kan iaf svara när man ringer eller hur?

Gonatt på er!


"ofrivilligt singel.. trallalallala" 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards