Alla inlägg den 6 maj 2008

Av S - 6 maj 2008 21:25

Var på g att bli kubbspel nere i hamnen förut, men då en bangade verkar alla ha bangat, jag har inte hört nå mer om det iallafall. Kanske inte roligast med 4 pers heller, men hallå, då får man jue fler pinnar att kasta själv. ;D

Så, jag har fördrivit kvällen med att vika tvätt och para ihop strumpor, det var väldigt givande, fick jue ihop bra många par. ;D

Har surrat med mammsen i telefon också, och irrat runt på datorn, nu tänkte jag ta mig en dusch och skalla kudden, kanske man orkar med en BL imorrn då? 

Av S - 6 maj 2008 17:37

Alltid skönt att få sluta tidigt, älskar tisdagar! ;D

Efter jobbet drog jag på sjukhuset en sväng, sen åkte jag ner på stan och träffade min kära vän Anna. Vi gick lite svängar för hon hade lite att uträtta, träffade Jessica, Sofia och lilla Linus och tjattra med dom en sväng också.

Sen satte vi oss på en bänk och snackade skit tills Anna-Eva kom och joinade, då gick vi på Charm och tog en buffé, "Afternoontea" eller nåt sånt. Det var gott, massa smått man kunde plocka på sig att äta. [:

Blev lite fönstershopping sen innan var och en gick hem till sitt, tror jag.

Nu uppdaterar jag mig med lite bloggläsning. [: 

Av S - 6 maj 2008 06:14

Uppe med tuppen idag, om det inte är så att han sover fortfarande dvs.

Idag slutar jag tidigt, då ska jag vara med Anna! Det var hur längesen som helst som vi träffades, skulle tippa på vår prommis en måndag för hm.. 3 veckor sen!? Herregud. Nu ska jag iaf kila till bussen innan den åker utan mig. [:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards